جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کرونا هنوز ادامه دارد/احتمال افزایش موارد ابتلا در هفته های آینده

 معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان ، با اشاره به سوریه های جدید فراگیر کرونا در جهان و  مشاهده چند مورد در ایران اظهار داشت: آمار چند هفته اخیر کرونا…

 معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان ، با اشاره به سوریه های جدید فراگیر کرونا در جهان و  مشاهده چند مورد در ایران اظهار داشت: آمار چند هفته اخیر کرونا در چهار شهرستان لارستان، خنج، اوز و جویم افزایشی نبوده اما هنوز موارد مثبت وجود دارد و کرونا تمام نشده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر حسن فزونی  تصریح کرد: با توجه به هشدار مسوولین وزارت بهداشت و تایید کشف چند نمونه از سویه های جدید در ایران، این احتمال وجود دارد که در چند هفته آینده افزایش موارد ابتلا را شاهد باشیم.

وی  افزود: با توجه به‌ اینکه اثر واکسیناسیون دو هفته پس از تزریق مشخص میشود، افراد بالای ۱۸ سال که دوز یادآور را دریافت نکرده اند لازم است برای واکسیناسیون به مراکز منتخب مراجعه کنند تا در صورت مواجهه با پیک جدید ، ایمنی کافی داشته باشند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان تزریق دوز یادآور را برای سالمندان و کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند مهم تر دانست.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۵:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین