یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پیشرفت ٧٠ درصدی پروژه زمین چمن ورزشگاه گراش

فرماندار گراش از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث زمین چمن مصنوعی ورزشگاه محبی گراش خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، محمود طاهر زاده در بازدید…

فرماندار گراش از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث زمین چمن مصنوعی ورزشگاه محبی گراش خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، محمود طاهر زاده در بازدید از زمین چمن ورزشگاه محبی از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث زمین چمن مصنوعی ورزشگاه محبی این شهرستان خبر داد و افزود: زمین چمن مصنوعی فوتبال ورزشگاه محبی به مساحت ۷ هزار و ۴۸۰ متر مربع سال‌جاری آغاز شد و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمود طاهرزاده با تاکید بر ضرورت تأمین زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان، افزود: برای تکمیل و بهره برداری چمن مصنوعی ورزشگاه محبی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در این مجموعه ساخت رختکن، تأمین روشنایی، فنس کشی، ساخت سکو و پیست دومیدانی در برنامه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های ورزشی جهت فعالیت جوانان قطعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر خواهد بود.

محمود طاهرزاده از احداث چهار زمین چمن مصنوعی کوچک فوتبال در روستاهای بخش مرکزی خبر داد و افزود: برای تکمیل و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستاهای حسین‌آباد، لب اشکن، محمد زینا و کنگ و ریشه از توابع بخش مرکزی اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان نیاز است.

وی به دیدار خود با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این دیدار موضوعات مختلفی درباره افزایش سرانه ورزشی گراش و توجه به توسعه زیرساخت‌های شهرستان مطرح شد و مدیر کل در این خصوص قول مساعد و پیگیری داد.

فرماندار گراش احداث زمین چمن مصنوعی بزرگ در ورزشگاه محبی و تکمیل فاز دوم این مجموعه را ضروری دانست و خاطر نشان ساخت: با توجه به نیاز جوانان به انجام فعالیت‌های ورزشی ضرورت دارد پروژه‌های نیمه تمام این حوزه به خصوص زمین چمن مصنوعی در شهرستان زودتر تکمیل شوند.

سرپرست ورزش و جوانان گراش در این بازدید در خصوص احداث چمن مصنوعی بزرگ در ورزشگاه محبی گزارشی را ارائه داد

وی گفت: کار زیرسازی، کرسی چینی و جدول گذاری زمین چمن مصنوعی تمام و هم اکنون عملیات نصب چمن انجام شده است و پس از آن تأمین روشنایی، فنس کشی، ساخت سکو و پیست در دستور کار قرار دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۴:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین