پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیاده‌رو امامزاده لار چشم‌انتظار کاشت درخت

بعدازخارج کردن کنده درختان، پیاده‌رو امامزاده میر علی بن الحسین علیه السلام بلاتکلیف مانده و تردد نمازگزاران و زوار گرامی با مشکل روبه رو شده است. به گزارش شهروند خبرنگار…

بعدازخارج کردن کنده درختان، پیاده‌رو امامزاده میر علی بن الحسین علیه السلام بلاتکلیف مانده و تردد نمازگزاران و زوار گرامی با مشکل روبه رو شده است.

به گزارش شهروند خبرنگار میلاد لارستان، امامزاده میر علی بن الحسین علیه السلام، شاخص‌ترین امامزاده خطه لارستان و از نوادگان امام سجاد علیه السلام است که مقبره منور این بزرگوار در محله «پاقلعه» از محلات قدیمی شهر لار واقع شده است.

آرامگاه این امامزاده جلیل‌القدر ملجا و مأمن عاشقان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام است و با توجه به برگزاری برنامه‌های گوناگون در جوار این حرم قدسی، روزانه جمع کثیری از زوار، مسافران و مجاوران زیادی در این حرم مطهر و خیابان‌های اطراف آن تردد دارند.

باغچه‌های موجود در پیاده‌رو مجاور آستان مقدس امامزاده میر علی بن الحسین علیه السلام با وجود قطع درختان فرسوده و بی‌جان آن در ماه‌های گذشته، همچنان بلاتکلیف، خراب و خالی از درخت باقی مانده است.

بنا به اعلام مدیریت آستان مقدس، چند بار موضوع رسیدگی و کاشت درخت در این باغچه‌ها به شهرداری و شورا یادآوری شده اما همچنان بعدازخارج کردن کنده درختان، پیاده‌رو بلاتکلیف مانده و تردد نمازگزاران و زوار گرامی با مشکل روبه رو شده است.

امید است با همت مسوولان پیگیری و اجرای اینگونه طرح‌های کوچک و کم هزینه در اسرع وقت به سرانجام مطلوب برسد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین