شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مانعی برای سرمایه‌گذاری خارجی در فارس وجود ندارد

استاندار فارس با تاکید بر اینکه از سرمایه گذاری خارجی، خصوصا توسط سرمایه گذاران کشورهای دوست استقبال می‌شود،گفت: هیچ مانعی در این مسیر وجود نخواهد داشت، یقینا همه موانع احتمالی…

استاندار فارس با تاکید بر اینکه از سرمایه گذاری خارجی، خصوصا توسط سرمایه گذاران کشورهای دوست استقبال می‌شود،گفت: هیچ مانعی در این مسیر وجود نخواهد داشت، یقینا همه موانع احتمالی را نیز برطرف کرده تا سرمایه گذاران با خیال راحت و اعتماد کامل در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، محمد هادی ایمانیه در دیدار با یکی از سرمایه گذاران خارجی در استان فارس، گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان فارس برای همکاری و همراهی با سرمایه گذاران آماده اند و هیچ مانعی در این مسیر وجود نخواهد داشت، یقینا همه موانع احتمالی را نیز برطرف کرده تا سرمایه گذاران با خیال راحت و اعتماد کامل در این زمینه اقدام کنند.

ایمانیه به سابقه‌ی تاریخی تجارت مردم ایران با دنیا و خصوصا کشورهای آسیایی اشاره کرد و گفت: از سرمایه گذاری کشورها خصوصا ملت های دوست استقبال می کنیم.

وی همچنین به تعداد بالای شهرستان فارس اشاره کرد و افزود: هر شهرستان این استان دارای ظرفیت های متنوعی درحوزه های صنعتی، کشاورزی، معدنی، تاریخی، تفریحی و گردشگری است که این امر زمینه ایجاد صنایع تبدیلی و تشکیل هلدینگ های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مانعی برای سرمایه‌گذاری خارجی در فارس وجود ندارد”

  1. اوزی. از بندرعباس گفت:

    نظر آقای استاندار درست است اما سرمایه به جایی سرازیر میشود که در آنجا امنیت داشته باشد واین از اصول سرمایه گذاری. جهانی است. سرمایه با درخواست وخواهش. به جایی نمی رود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین