چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر امور آبفا لارستان در گفتگوی اختصاصی با میلاد لارستان خبر داد:

هزینه کرد 320 میلیارد ریالی در حوزه آبفا لارستان طی یکسال گذشته

مدیر امور آبفا لارستان هزینه کرد حدود ۳۲۰ میلیارد ریال در حوزه آبرسانی شهری و روستایی در لارستان طی یکسال اخیر خبر داد. سیدعبدالمهدی میرپور در گفتگوی اختصاصی با میلاد…

مدیر امور آبفا لارستان هزینه کرد حدود ۳۲۰ میلیارد ریال در حوزه آبرسانی شهری و روستایی در لارستان طی یکسال اخیر خبر داد. سیدعبدالمهدی میرپور در گفتگوی اختصاصی با میلاد لارستان با بیان اینکه در طول یکسال گذشته اقدامات قابل توجهی در منطقه و حتی ۵ شهرستان از سوی آبفا لارستان صورت گرفته اظهار داشت  انجام بیش از ۲۰۰ مورد آزمون شیمیایی (شهری و روستایی) و بیش از ۴۵۵۰ مورد آزمون میکروبی(شهری و روستایی) آب در سطح ۵ شهرستان لارستان جویم اوز خنج و گراش از جمله اقداماتی بوده که در راستای سلامت آب مصرفی مردم کل منطقه لارستان بزرگ انجام گرفته است.

یکی از مهمترین وظایف امور آبفا لارستان احداث برخی مخازن در مناطق شهری و روستایی است اظهار داشت:  احداث مخزن ذخیره آب۵۰۰ متر مکعبی شهر دهکویه، احداث مخزن ذخیره آب ۵۰۰ متر مکعبی روستای لاغران و تسطیح محل مخزن و نیز  احداث مخزن ذخیره آب ۲۰۰ متر مکعبی روستای کارگاه از جمله این موارد طی یکسال اخیر بوده که ذخیره آب در راستای تامین فشار آب مناسب مناطق را تامین نموده است.

این مقام مسئول ادامه داد:   بازسازی خط انتقال آب روستای حسین آباد صحرای باغ به طول ۱۱ کیلومتر،  روستای آبکنه بیرم به طول ۸ کیلومتر و نیز بازسازی شبکه توزیع آب در سطح شهرستان به طول بیش از ۶ کیلومتر از دیگر اقداماتی بوده که طی این مدت انجام گرفته است

میرپور افزود: احداث خط پمپاژ چاه روستای منصورآباد به طول ۸۰۰ متر، حفر یک حلقه چاه در مجموعه درز و نیز تعویض پمپ ولوله استحصال چاهها و تاسیسات سر چاهی را از جمله مواردی عنوان نمود که سب تامین آب سالم و بهداشتی جهت شهروندان و  جلوگیری از هدررفت آب در مناطق شهری و روستایی لارستان شده است.

 

وی ادامه داد: از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته می توان به گندزدایی آب‌های شرب شهری و روستایی با تامین۳۰ تن آب ژاول ( محلول هیپو کلریت سدیم )، ۹۳۰ کیلو پرکلرین ( پودر کلر ) و ۱۸۰۰ کیلو گاز کلر  و نیز نصب دستگاه های آب ژاول در سطح شهرستان اشاره نموده که در سلامت آب مصرفی مردم  تاثیر بسزایی داشته است.

مدیر امور آبفا لارستان در همین راستا افزود: مجموعه این اقدامات با اعتباری در حدود ۳۲۰ میلیارد ریال انجام گرفته است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین