شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اتمام دوره مربی گری درجه ۳ والیبال بانوان استان فارس در لارستان

دوره مربی گری درجه ۳ والیبال بانوان استان فارس در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت والیبال لارستان، به همت هیئت والیبال لارستان،…

دوره مربی گری درجه ۳ والیبال بانوان استان فارس در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت والیبال لارستان، به همت هیئت والیبال لارستان، کلاس مربی گری درجه ٣ والیبال بانوان از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ و با حضور ۲۵ شرکت کننده از شهرستانهای: لارستان ، اوز ، داراب ، جویم ، خنج و فسا در شهر لار برگزار شد.

به گفته محمد جعفر رجبیان دبیر هیئت والیبال لارستان ، یکی از برنامه های مهم و اصلی هیئت والیبال را استعدادیابی و نخبه پروری در سطح لارستان دانست و گفت: در این راستا برای داشتن این مسئله نیاز به وجود مربیانی است که بتوانند با انگیزه در راستای اهداف هیئت والیبال گام بردارند.

وی افزود؛ با حمایت و همکاری فدراسیون والیبال ، هیئت والیبال استان فارس و اداره ورزش و جوانان لارستان، کلاس مربی گری بانوان با مدرسی سرکار خانم هلاکوئی برگزار و آخرین آموزشها و شیوه های والیبال نوین به شرکت کنندگان ارائه شد.

در پایان کلاس با برگزاری آزمون عملی و کتبی مربیان شرکت کننده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ضمنا دبیر هیئت والیبال از برگزاری کلاس مربی گری آقایان و داوری آقایان و بانوان به میزبانی هیئت والیبال لارستان در آینده خبر داد.

مراسم اختتامیه این دوره با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان، رییس هیئت والیبال لارستان و همچنین جمعی از پیشکسوتان و اعضای هیئت والیبال لارستان برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین