شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مجتمع شهدای گمنام لارستان میزبان شب زنده داران شب‌های قدر با حضور قاری مشهور کشوری

مجتمع شهدای گمنام لارستان میزبان شب زنده داران در شب‌های قدر خواهد بود. به گزارش میلاد لارستان، در آستانه فرا رسیدن شب های پرفضیلت قدر،حجت الاسلام والمسلمین دهقانی مسئول مجتمع…

مجتمع شهدای گمنام لارستان میزبان شب زنده داران در شب‌های قدر خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان، در آستانه فرا رسیدن شب های پرفضیلت قدر،حجت الاسلام والمسلمین دهقانی مسئول مجتمع شهدای گمنام لارستان، ضمن اعلام آمادگی کامل این مجموعه برای میزبانی از زائران، مجاوران و شب زنده داران شب‌های قدر در جوار قبور مطهر شهدای گمنام رو به روی پارک شهر، اظهار داشت: ویژه برنامه های این لیالی را که از ساعت۲۳ آغاز خواهد شد.

وی عناوین برنامه ها را اینگونه اعلام کرد: تلاوت مجلسی قرآن کریم(توسط قاری واستاد برجسته کشور دکتر جواد فروغی و برادر عیسی عسجدی )، قرائت دعای جوشن کبیر (هر شب دو نفر از ذاکرین شهر لار)، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی( با نوای ذاکر اهل بیت حاج محمد بوستانی از تهران)، سخنرانی و قرآن به سر ( توسط حجت الاسلام والمسلمین موسوی خرم امام جمعه لارستان و خطیب توانمند حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ) از برنامه‌هایی است که برای این شب‌های معنوی در نظر گرفته شده است.

دهقانی در ادامه با دعوت از عموم مردم خداجو و دیندار لارستان جهت شرکت در این مراسم معنوی گفت: امسال با همت جوانان بسیجی لاری و گراشی، فضاسازی مراسم احیا لیالی قدر؛ با ساخت ماکت صحن انقلاب حرم مطهر رضوی صورت گرفته که بر معنویت مراسم افزوده خواهد شد؛ همچنین ویژه برنامه ای هم برای احیای کودکان در نظر گرفته شده است.

مسئول مجتمع شهدای گمنام در پایان تصریح کرد: برنامه های این مجتمع در ایام ماه مبارک رمضان هرشب با اقامه نماز مغرب و عشا و جزخوانی قرآن کریم برقرار است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین