پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

از کسب عنوان بین المللی و کشوری تا جذب بودجه یک میلیارد و 360 میلیون ریالی

  مسوول هیئت کشتی لارستان از کسب عنوان کشوری و بین المللی و جذب بودجه یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریالی توسط این هیئت در سال گذشته خبر داد. به…

 

مسوول هیئت کشتی لارستان از کسب عنوان کشوری و بین المللی و جذب بودجه یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریالی توسط این هیئت در سال گذشته خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور در تشریح عملکرد سال ۱۴۰۱ با اشاره به اینکه سال گذشته سال پرباری برای ورزش کشتی بود و برای دومین بار در طول تاریخ ورزش کشتی لارستان یک عنوان بین المللی کسب شد، اظهار داشت: در خردادماه سال گذشته محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی موفق شد در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران و به عنوان تنها کشتی گیر فارسی، مدال برنز پیکارهای بین المللی جام تختی را از آن خود کند و یکی از بهترین اتفاق های کشتی لارستان را رقم بزند.

وی با بیان اینکه محمدرضا عسکرپور در سه مرحله به عنوان تنها کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان دعوت شد، تصریح کرد: همچنین این کشتی گیر لارستانی در اردیبهشت ماه سال گذشته مدال نقره رقابت های کشتی ساحلی بزرگسالان کشور را بدست آورد و در آذرماه نیز تک مدال طلای تیم فارس در مسابقات کشتی آزاد دانشجویان کشور را به خود اختصاص داد.

مسوول هیئت کشتی لارستان در ادامه به میزبانی رقابت های کشتی آزاد نونهالان استان فارس در اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: در این مسابقات سبحان رنجبری و ابراهیم ملتفت از لارستان با کسب عنوان قهرمانی، در ترکیب تیم استان فارس عازم رقابت های کشوری در استان کردستان شدند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته دوره های تئوری مربیگری درجه یک، دو و سه توسط هیئت کشتی لارستان و با همکاری واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار شد.

عسکرپور با اشاره به منعقد کردن تفاهم نامه همکاری با واحد تربیت بدنی آموزش و پرورش و بسیج سپاه لارستان گفت: در اجرای چندین مرحله از طرح استعدادیابی، بیش از ۱۱۰ نوآموز جذب هیئت کشتی لارستان شدند و رقابت های مختلف کشتی دانش آموزی و کارگری با همکاری واحد تربیت بدنی آموزش و پرورش و انجمن کشتی دانش آموزی لارستان و همچنین اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، هیئت ورزش کارگری و انجمن کشتی کارگری برگزار شد.

وی یادآور شد: سال گذشته سه لارستانی در چندین مرحله به عنوان مربی و سرپرست تیم استان فارس عازم رقابت های کشتی آزاد و ساحلی قهرمانی کشور شدند و ۸ عنوان مختلف توسط کشتی گیران لارستانی در سطح استان فارس به دست آمد.

عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با اشاره به اینکه سال گذشته محمدرضا عسکرپور از لارستان با عقد قراردادی به تیم لیگ برتری ستارگان ساری پیوست، خاطرنشان کرد: همچنین این کشتی گیر لارستانی در ترکیب تیم کارینا شمال نور مازندران کشتی های قابل قبولی را در لیگ دسته یک کشور از خود به معرض نمایش گذاشت و موفق شد عنوان داران کشتی کشور را مغلوب کند.

مسوول هیئت کشتی لارستان تکریم خانواده شهدای کشتی گیر و کشتی گیر ایثارگر، گلباران قبور شهدای کشتی گیر، پویش مومنانه کمک به نیازمندان و نذر خون توسط عوامل هیئت کشتی لارستان را از جمله برنامه های فرهنگی این هیئت نام برد و افزود: علاوه بر برنامه های فرهنگی، هیئت کشتی لارستان در مناسبت های مختلف سال نیز برنامه تجلیل از پیشکسوتان، قهرمانان، خیرین و مسوولان تاثیر گذار در هیئت کشتی را برگزار کرده است.

عسکرپور از جذب اعتبار یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال بودجه غیردولتی توسط هیئت کشتی لارستان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این میزان بودجه صرف اعزام، میزبانی، تعمیرات، هزینه های خانه کشتی، خرید تجهیزات، برگزاری آئین های مختلف و دیگر مخارج هیئت کشتی لارستان شده است.

وی با اشاره اینکه در سال گذشته کادر کشتی بانوان تشکیل و به صورت تلفنی مسائل و مشکلات حوزه بانوان با شیدا شهریان نائب رئیس بانوان فدراسیون کشتی مطرح شد، ادامه داد: فاطمه فولادی نائب رئیس بانوان هیئت کشتی لارستان در اولین اقدام خود با مریم احمدی و یگانه غریب گشته دو قهرمان کشتی آلیش بانوان جهان و آسیا دیدار و از آنها برای آموزش در لار دعوت کرد و به جد پیگیر مسائل حوزه بانوان است.

مسوول هیئت کشتی لارستان ارتباط با مسوولین و رسانه های شهرستانی و استانی را بسیار تاثیرگذار در پیشرفت ورزش کشتی لارستان دانست و بیان داشت: بررسی مسائل و مشکلات هیئت کشتی لارستان با حضور مسوولان لارستان و فارس، پیشرفت کشتی شهرستان را دوچندان کرد و بازتاب گزارش های هیئت نیز در شبکه صدا و سیمای مرکز فارس و کشور، سایت ها و روزنامه های شهرستانی، استانی و کشوری توسط روابط عمومی هیئت کشتی لارستان باعث دلگرمی و روحیه مضاعف جامعه کشتی شهرستان شد.

عسکرپور گفت: ۱۴ میزبانی و اعزام به رقابت های چندجانبه و استانی در سال گذشته انجام گرفت و درصدد هستیم تا در سال جدید کشتی گیران لارستانی را به مسابقات چندجانبه خارج از استان اعزام و استان های مطرح کشور را به منظور دیدار دوستانه به لار دعوت کنیم.

وی به دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در مردادماه سال ۱۴۰۱ و بازدید از کمپ تیم های ملی به اتفاق فرماندار لارستان اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی مسائل و مشکلات هیئت کشتی لارستان و تجلیل از محمدرضا عسکرپور با حضور رئیس فدراسیون کشتی در تهران یکی از بهترین اتفاق های کشتی لارستان بود.

مسوول هیئت کشتی لارستان در ادامه به مهم ترین برنامه های هیئت کشتی لارستان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: احداث خانه کشتی در لارستان، تکمیل مجتمع فرهنگی ورزشی آموزشی ساحلی شهید اسدالله قادری هیئت کشتی لارستان، میزبانی رقابت های استانی، کشوری، انتخابی تیم ملی و اردوهای تیم ملی و در صورت امکان مسابقات بین المللی، میزبانی و حضور در لیگ های استانی و کشوری، میزبانی دوره های مربیگری و داوری آقایان و بانوان، راه اندازی کشتی آلیش بانوان و توجه به امر قهرمان پروری از مهم ترین برنامه های هیئت کشتی لارستان در سال جدید است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین