جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

شناسایی و توقف تغییر کاربری‌های غیر مجاز زمین های کشاورزی در گراش

  مدیر جهاد کشاورزی گراش از شناسایی و توقف تغییر کاربری‌های غیر مجاز زمین های کشاورزی در تعطیلات نوروز خبرداد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری خبرگزاری صدا…

 

مدیر جهاد کشاورزی گراش از شناسایی و توقف تغییر کاربری‌های غیر مجاز زمین های کشاورزی در تعطیلات نوروز خبرداد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری خبرگزاری صدا و سیما، مرادی گفت: در تعطیلات نوروزی در این شهرستان ۱۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی و متوقف شد.

او با بیان این که گروه های سامانه ۱۳۱ از بیست و هفتم اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین به صورت مستمر در سطح شهرستان گشت زنی داشته اند، افزود: این گروه ها ضمن شناسایی تخلفات و صدور دستور توقف عملیات، اخطاریه‌های لازم نیز صادر کرده اند.

مدیر جهاد کشاورزی گراش با بیان این که پی کنی، دیوار کشی، خاکبرداری و خاکریزی، جدول کشی، تخلیه مصالح، اقدام به ساخت اتاقک و استخر از جمله تغییر کاربری‌های غیر مجاز شناسایی شده است، گفت: توقف عملیات تغییر کاربری‌ها با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان انجام شد.

مرادی با بیان این که تغییر کاربری‌های غیر مجاز زمین های کشاورزی در شهرستان گراش در طول تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است، افزود: با نشر اطلاعیه در فضای مجازی و نصب ۱۰ عدد بنر در مکان‌های عمومی این شهرستان در راستای آگاه سازی بهره برداران در خصوص عواقب تغییر کاربری‌های غیر مجاز اطلاع رسانی‌های مناسبی انجام شده است.

او با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در زمینه مبارزه با تغییر کاربری‌های غیر مجاز گفت: مبارزه با تغییر کاربری غیر مجاز در زمین های کشاورزی همکاری بخشداران، دهیاران، شوراه‌های اسلامی و فرماندهی نیروی انتظامی را می‌طلبد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین