چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

صعود تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان به رتبه چهارم جدول لیگ برتر

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در یک بازی خارج از خانه تیم غدیر ملایر را شکست داد و به رتبه چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد. به گزارش میلاد…

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در یک بازی خارج از خانه تیم غدیر ملایر را شکست داد و به رتبه چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش میلاد لارستان، هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان امروز جمعه هشتم اردیبهشت با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و طی آن تیم‌های سنگ آهن بافق و شهیدچمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.

تیم صدر جدولی سنگ آهن بافق با پیروزی یک نیمه‌ای ۱۵-۹ برابر میزبان خود فولاد هرمزگان به رختکن رفت و در نیمه دوم هم توانست ۳۱-۱۹ نماینده استان هرمزگان در لیگ برتر را شکست دهد تا همچنان در رده نخست جدول باقی بماند و جایگاه خود را تثبیت کند.

در دیگر مسابقه این هفته و در شهر ملایر، تیم شهید چمران لارستان توانست تیم غدیر را شکست دهد. در این دیدار نماینده استان فارس توانست در نیمه نخست با نتیجه ۱۷-۱۴ و در مجموع ۳۸-۲۹ غدیر ملایر را شکست دهند.

بدین ترتیب و با احتساب نتایج این هفته، تیم سنگ آهن بافق در صدر جدول باقی ماند و تیم شهید چمران لارستان نیز با عبور از سد غدیر ملایر، خود را بیش از هر زمان دیگر نزدیک به حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ بانوان می‌بیند.

در اضلاع مثلث مدعیان قهرمانی کار سنگ آهن بافق، سپاهان مدافع عنوان قهرمانی و شهید شاملی کازرون برای صعود به فینال به، اما و اگر و هفته پایانی کشید.

 

نتایج کامل دیدار‌های امروز به این شرح است:

فولاد هرمزگان ۱۹_ سنگ آهن بافق ۳۱

غدیر ملایر۲۹ _ شهید چمران لارستان ۳۸

 

شایان ذکر است که بعلت عدم حضور تیم‌های شهرداری ماهان و شیشه قزوین به ترتیب مقابل فولاد مبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون، این دو دیدار برگزار نشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین