جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

ایجاد فرصت های شغلی در لارستان به همت بنیاد برکت

بنیاد برکت در استان فارس از ایجاد فرصت های شغلی در لارستان به همت بنیاد برکت خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛…

بنیاد برکت در استان فارس از ایجاد فرصت های شغلی در لارستان به همت بنیاد برکت خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلسه شورای اشتغال لارستان به ریاست احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از روسای ادارات لارستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه سعید خدایاری مجری بنیاد برکت در استان فارس در سخنانی اظهار کرد: بنیاد برکت به عنوان بازوی محرومیت‌زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و در راستای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق کم برخوردار با رویکرد اشتغال پایدار در سال گذشته از۳۰۰ طرح اشتغالزایی در منطقه لارستان حمایت و تسهیلات لازم به مقدار ۲۴۰ میلیارد ریال قرض الحسنه به متقاضیان ارائه کرده است.

وی افزود: این تسهلات در قالب مشاغل خرد، خانگی و کارگاهی در روستاها پرداخت که باعث ایجاد شغل های پایدار در این خطه پهناور شده است.

خدایاری تصریح کرد: این طرح‌ها در قالب طرح های سحاب و اسمان در بیش از ۱۹ روستا و شهر هدف شهرستان لارستان و در بخش‌های گوناگون زراعت، خدمات بازرگانی، پروش طیور، تولید کیف و کفش و پوشاک، خدمات آموزشی، خدمات عمومی، دامپروری، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، مشاغل فنی وغیره صورت گرفته است.

مجری بنیاد برکت در استان فارس همچنین افزود: بنیاد برکت در سال ۱۴۰۲ نیز به ۲۱ روستای هدف در شهرستان لارستان ورود می کند که در این خصوص از ۴۵۰ طرح خرد، خانگی و کارگاهی حمایت و تسهیلات قرض الحسنه را ارائه خواهد کرد.

در ادامه احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان و مهدی قاسمی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان نیز سخنانی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۳:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین