شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان طی ابلاغی از سوی دکتر محسن…

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج منصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان طی ابلاغی از سوی دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشگاه، مریم راستی معاونت بهداشتی پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج به سمت سرپرست آن شبکه منصوب شد. در این ابلاغ آماده است:

احتراماً، نظر به تعهد، تخصص و تجربه سرکار عالی، پیرو هماهنگی های به عمل آمده با مقامات ذی ربط، به موجب این ابلاغ، شما را به عنوان “سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج منصوب می نمایم.

با توجه به اهمیت حرکت مستمر وتلاش همه جانبه به منظور ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی، مقتضی است علاوه بر شرح وظایف قانونی، اهم انتظارات اینجانب را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و با برنامه ریزی، در جهت انجام اقدامات لازم تلاش نمائید.

گفتنی است در پایان از زحمات و تلاش‌های دکتر اردشیر رزم پور رییس پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج”

  1. خنجی. دبیر دبیرستان گفت:

    تا زمانی که مسولان. از یک جا خاصی هدایت می‌شوند بیشتر منافع بالادستی ها. در نظر میگیرند. فرقی بحال جنج نمی کند. چه خواجه علی. ویا چه علی. خواجه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین