شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حسین زاده: فعال شدن دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم موجب توسعه صنعت نفت شده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی منطقه‌ای و انرژی در دولت سیزدهم منطقی و تأثیرگذار بوده است، گفت: دیپلماسی انرژی با کشورهای همسایه در توسعه صنعت…

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی منطقه‌ای و انرژی در دولت سیزدهم منطقی و تأثیرگذار بوده است، گفت: دیپلماسی انرژی با کشورهای همسایه در توسعه صنعت نفت و گاز ما تأثیرگذار بوده است.

به گزارش میلاد لارستان  حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه دیپلماسی فعال انرژی ایران با کشورهای همسایه همچون عمان، ترکمنستان، عربستان و… در صنعت نفت و گاز ما تأثیرگذار خواهد بود، اظهار کرد: بدون‌شک با توانایی ما در حوزه نفت و گاز این همکاری‌ها به‌ویژه با کشورهای همسایه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته به موضوع دیپلماسی انرژی به‌ویژه با کشورهای همسایه توجهی نشد، افزود: خوشبختانه دیپلماسی منطقه‌ای و انرژی در دولت سیزدهم منطقی و تأثیرگذار بوده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فعال شدن دیپلماسی انرژی و منطقه‌ای برای توسعه صنعت نفت و گاز ما بسیار راهگشاست، همچنین معتقدم اگر تعامل با کشورهای همسایه بیش از این افزایش یابد به رشد صادرات نفت و تحول صنعت نفت کمک خواهد کرد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم با اشاره به اینکه اقدام‌های خوبی در حوزه دیپلماسی انرژی از طرف وزارت نفت انجام شده است، اظهار کرد: امروز اهمیت راهبردی برای ما سوآپ در حوزه نفت و گاز است که موفقیت‌های خوبی در این خصوص رقم خورده است و باید بیش از گذشته روی آن کار شود، زیرا ارزآوری خوبی خواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین