سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

مجلس قوی و انقلابی به نماینده‌ای نیاز دارد که کشور را از عمق جانش حرم بداند

امام جمعه موقت لار با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ شهید فقط از نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت جامعه به شهادت رسیده‌اند که اغلب آنان فرزندان…

امام جمعه موقت لار با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ شهید فقط از نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت جامعه به شهادت رسیده‌اند که اغلب آنان فرزندان کم سن دارند و سایه پدر بر سر آنان نخواهد بود، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی یکی از قوای سه‌گانه کشور است که قدرت آن به نمایندگان است بنابراین یک مجلس قوی و توانمند و انقلابی به نماینده‌ای نیاز دارد که کشور را از عمق جانش حرم بداند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع)، به برشمردن برجستگی‌های شخصیتی آن حضرت پرداخت و اظهار داشت: حضرت زین‌العابدین(ع) در حدیثی به فرزندش امام باقر(ع) فرموده‌اند؛ صبر کن بر حق، هرچند که حق تلخ است.

وی با بیان اینکه انسانی که تکلیف سیاسی خود را خوب متوجه باشد و بر طبق تکلیف درست سیاسی خود عمل کند و تعلق خاطر سیاسی به حزب و جناحش و علائق خودش، او را از پیمودن مسیر حق منصرف نکند، افزود: اگر انسان بخواهد برخلاف تعلقاتش عمل کند، کار بسیار سختی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه پیش‌ ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از چند روز پیش آغاز شده است، خطاب به نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: بنا به وصیت‌نامه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند، حرم‌های دیگر هم می‌ماند اما اگر دشمن این حرم را از بین ببرد، حرمی باقی نخواهد ماند که این جمله فوق‌العاده هوشمندانه و مسئولیت‌آور به ویژه برای مسئولان است.

امام جمعه موقت لار با تأکید بر اینکه داوطلبان نمایندگی برای مجلس شورای اسلامی می‌بایست این سخن مهم حاج قاسم را آویزه گوش خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: برای این حرم و قرارگاه حسین‌بن‌علی(ع)، هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ شهید فقط از نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت جامعه به شهادت رسیده‌اند که اغلب آنان فرزندان کم سن دارند و سایه پدر بر سر آنان نخواهد بود، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی یکی از قوای سه‌گانه کشور است که قدرت آن به نمایندگان است بنابراین یک مجلس قوی و توانمند و انقلابی به نماینده‌ای نیاز دارد که کشور را از عمق جانش حرم بداند.

حجت‌الاسلام رمضانی با استناد به پیام مقام معظم رهبری به آغاز بکار نمایندگان در مجلس یازدهم، عنوان کرد: آنگاه که نمایندگان مجلس با شناخت درست از شرایط و اولویت‌های کشور و با کارشناسی و با حضور فعال و منظم و با پاکدستی و امانتداری وظیفه قانون‌‌گذاری و دیگر وظائف خود را انجام می‌دهند، مجلس نقطه امید مردم و نقطه اتکاء مجریان و به معنی واقعی کلمه در رأس امور کشور خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که به توانایی را با توجه به وضعیت کشور در خود می‌بینند، وارد عرصه انتخابات شوند، یادآور شد: در حال حاضر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم خوب نیست، سفره مردم کوچک شده، گرانی و تورم مردم را رنج می‌دهد که بدین‌ترتیب کسانی که اینها را می‌شناسد و به اولویت‌های کشور توجه دارد، وارد میدان شوند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “مجلس قوی و انقلابی به نماینده‌ای نیاز دارد که کشور را از عمق جانش حرم بداند”

  1. ناشناس گفت:

    تشكر ميكنيم از اقاي رمضاني امام جمعه موقت لار كه حداقل به فكر سفره مردم هستند خدا خيرشان دهد. واقعا مردم ازوضعيت اقتصادي و گراني كمرشكن رنج مي برند خدا به فريادمان برسد

  2. ناشناس گفت:

    از مجلس كاري ساخته نيست والا والا اين دوره كه مجلس انقلابي بوده نتوانستند اقتصاد كشور درست كنند واي به حالي مجلس انقلابي نباشد خدا به داد مردم برسد

  3. لاری. از سر دلسوزی گفت:

    حد اقل امام جمعه موقت که در فکر. گرانی. وکوچک شدن سفره مردم. هستند. ممنون که لا اقل به صحرای. آفریقا نمی زنند. ودر فکر مردم. خودمان هستند

  4. حکایت. مجلس واوضاع. اقتصاد گفت:

    مجلس برای جلوی گیری. از تنش. اقتصادی. وگرانی. وتورم. باید اقتصاد. دان. وجامعه شناس. داشته باشد. نه فرد. انقلابی تا زمانیکه کار به کاردان. سپرده. نشود. بیکاری. وگرانی. بیداد میکنند. والسلام

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین