یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

انجام ۱۵۱ عمل جراحی در بیمارستان امیدوار اوز طی ۳۴ روز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: ۱۵۱ عمل جراحی بیمارستان طی ۳۴ روز انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر محمد آزادگان از انجام…

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: ۱۵۱ عمل جراحی بیمارستان طی ۳۴ روز انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر محمد آزادگان از انجام ۱۵۱ عمل جراحی بیمارستان امیدوار طی ۳۴ روز و در بازه زمانی تعطیلی این مرکز درمانی خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع زلزله چند ماه گذشته شهرستان اوز و تعطیلی تنها مرکز درمانی این شهر و با توجه به نوبت دهی عمل‌های غیر اورژانسی قبل از وقوع این حادثه، نوبت عصر اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی امام رضا علیه السلام لار در اختیار بیمارستان اوز قرار داده شد.

معاون درمان دانشگاه خاطرنشان کرد: نوبت‌های عصر اتاق عمل بین ساعت ۱۴ تا ۲۰ هر روز فعال بوده و با انجام عمل‌های متعدد در تخصص‌های اورولوژی، چشم، زنان، عمومی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی توانست آمار ۱۵۱ عمل جراحی را برای این تعامل و همکاری موثر ثبت کند.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد اتاق عمل بیمارستان اوز تصریح کرد: برای انجام این همکاری صحیح و پوشش مناسب خدمات در زمان تعطیلی بیمارستان امیدوار، قریب به ۲۰۰ ساعت جلسه برگزار شده و همکاران هر دو مرکز درمانی طی تلاشی مضاعف توانستند دو بیمارستان را هماهنگ کرده و خدماتی در خور شأن مردم منطقه ارائه دهند.

دکتر آزادگان در انتها افزود: با سرعت عملی که همکاران ما در بازسازی بیمارستان در پیش گرفته اند، امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی مجدد سایر بخشها نیز باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین