یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

نمایندگان رئیس جمهور به کدام شهرستان های فارس می‌روند؟!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: وزرا، معاونین رئیس جمهور و معاونین وزرا به عنوان نمایندگان رئیس جمهور در جریان سفر استانی آیت الله رئیسی که طی روزهای…

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: وزرا، معاونین رئیس جمهور و معاونین وزرا به عنوان نمایندگان رئیس جمهور در جریان سفر استانی آیت الله رئیسی که طی روزهای پنجشنبه و جمعه انجام خواهد شد در تمام شهرستان های این استان حضور خواهند یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، اسماعیل قزل سفلی در تشریح برنامه های سفر رئیس جمهور به استان فارس افزود: در سفر ۲ روزه هیات دولت به فارس شهرستان های شیراز و مرودشت میزبان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خواهند بود.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی میهمان مردم شهرستان های فسا، داراب و زرین دشت، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح میهمان مردم شهرستان شیراز، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری میهمان مردم شهرستان های خفر و جهرم، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میهمان مردم شیراز و مشاور رئیس جمهور و دبیر مناطق آزاد تجاری نیز میهمان مردم شهرستان های خنج، اوز و گراش خواهد بود.

او اظهار کرد: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در شهرستان های لارستان و جویم، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در شهرستان زرقان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرستان های استهبان، نی‌ریز و بختگان، معاون امور مجلس رئیس جمهور در شهرستان سپیدان، وزیر نیرو در شهرستان های آباده و خرم بید، وزیر صمت در شهرستان های سروستان، خرامه و کوار، وزیر نفت در شهرستان های لامرد و مُهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان های کوه چنار و کازرون، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان های شیراز، لارستان و نی ریز و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرستان های کازرون و ممسنی سفر خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان مردم شهرستان های ارسنجان، پاسارگاد، مرودشت و بیضا میزبان وزیر جهاد کشاورزی، مردم شهرستان های اقلید، سرچهان و بوانات میزبان وزیر آموزش و پرورش، مردم شهرستان اقلید میزبان وزیر راه و شهرسازی و مردم شهرستان های شیراز، فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین نیز میزبان وزیر کشور خواهند بود.

قزل سفلی افزود: دیدار عمومی با مردم استان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و مردم شهرستان رستم، افتتاح آزادراه شیراز – اصفهان، سخنرانی در دانشگاه شیراز، شرکت در ضیافت نهار با جمعی از نخبگان استان، دیدار با جانبازان و خانواده شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با هنرمندان و و شعرا و همچنین بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در حافظیه شیراز از دیگر برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

وی گفت: شرکت در جلسه شورای اداری، شورای برنامه ریزی و دیدار با سرمایه گذاران، شرکت در آیین افتتاح خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، افتتاح افزون بر ۱۰ هزار واحد مسکونی و واگذاری زمین و نشست خبری از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “نمایندگان رئیس جمهور به کدام شهرستان های فارس می‌روند؟!”

  1. شهروند اوز وسوال ؟؟!! گفت:

    در شهرستان. اوز اعلام شده است که علاوه بر مشاور ریاست جمهور. وزیر نیرو. هم. برای. افتتاح سالن بزرگ ورزشی خیر ساز. می آیند که در اینجا. ذکری. نشده. است

  2. خطاب به شهروند. اوز گفت:

    همشهری جان. هیچ تفاوتی نمی کند که چه وزیری به کجا برود ویا احیانا کسی هم. اصلا نرود همه چی. در شیراز مصوب. شده. است و همه به سلامت به تهران. برخواهند. گشت اگر هم. جلساتی. در شهرها باشد. جنبه تشریفاتی. دارد

  3. ناشناس گفت:

    کاش مسولین فکری به حال مسیر پر۳خطر لار به شیراز می کردند چندین سال گذشت و هیچ .

  4. ناشناس گفت:

    چه با سیاست ، خنج و گراش و اوز جدا …. لارستان و جویم هم جدا ، ولی در دیگر قسمتهای فارس ، هر حوزه انتخابیه یک وزیر یا مقامی رفته ، مثلا فیروزاباد قیر فراشبند ، یک مقام ….حوزه انتخابیه کازرون و کوهچنار ، لامرد و مهر هم وزیر نفت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین