دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جشنی برای پرستاران+تصاویر

  به مناسبت روز پرستار و میلاد با سعادت حضرت زینب (س)، جشن بزرگ تجلیل از پرستاران نمونه مجموعه علوم پزشکی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، طی آئینی…

 

به مناسبت روز پرستار و میلاد با سعادت حضرت زینب (س)، جشن بزرگ تجلیل از پرستاران نمونه مجموعه علوم پزشکی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، طی آئینی با حضور دکتر سلمان پور، رئیس دانشگاه، معاون فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه موقت شهرستان، معاونین درمان و بهداشتی دانشگاه، تنی چند از مدیران، رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)، و جمع کثریری از شهروندان، از پرستاران نمونه مجموعه علوم پزشکی لارستان تجلیل شد.

در آئین نگوداشت مقام پرستار، دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشگاه، ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: بدون شک کادر درمان بیش از هر گروه دیگری لمس میکند و درد می‌کشد تعطیلی بیش از ۲۰ بیمارستان از ۳۲ بیمارستان غزه و درمان انتخابی مجروحان و زخمی‌ها یعنی چه. امیدواریم هر چه زودتر شاهد رهایی مردم مظلوم غزه از فشارهای ناشی از ظلم و جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی باشیم.

وی همچنین میلاد باسعادت خانم حضرت زینب(س) را تبریک گفت و افزود: بی شک پرستاران ما و حضور آنها در مجموعه های درمانی ضامن آرامش بیماران و همراهان آنهاست و قطعا این مهم نیاز به شرح و بسط ندارد.

رئیس دانشگاه خاطر نشان کرد: لارستان عزیز و مجموعه علوم پزشکی لارستان با بحث تربیت دانشجویان پرستاری در دانشکده حضرت زینب(س) و مجموعه فاخر پرستاری در چهار بیمارستان تابعه، قطعا قابلیت تبدیل شدن به قطب پرستاری جنوب کشور را دارد و ان شاالله به مدد و لطف الهی و تلاش همکاران عزیز این مهم را به نتیجه خواهیم رساند.

به گزارش میلاد لارستان، اجرای سرود، پخش کلیپ، اجرای نمایش ب‌ب‌بعقوب و تجلیل از پرستاران نمونه مجموعه علوم پزشکی لارستان از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.

در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌بینیم:

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین