شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

زنگ آغاز سرشماری کشاورزی سال 1393 در مدارس لارستان

در مراسمی با حضور ماشالله ثمری بخشدار مرکزی لارستان ،محمد فیاض پور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، ،مهندس حسن هوشمند معاون سازمان ،مدیر جهاد کشاورزی و…

در مراسمی با حضور ماشالله ثمری بخشدار مرکزی لارستان ،محمد فیاض پور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، ،مهندس حسن هوشمند معاون سازمان ،مدیر جهاد کشاورزی و قائم مقام ستاد سرشماری کشاورزی لارستان،

امام جمعه ،دهیار و اعضا شورای اسلامی روستای کرمستج،همزمان با سراسر کشور، بصورت نمادین، زنگ آغاز سرشماری کشاورزی سال ۱۳۹۳ در مدرسه راهنمایی دخترانه آمنه بنت وهب در روستای کرمستج به صدا در آمد.

در این ویژه برنامه ابتدا مهندس حسن هوشمند معاون سازمان ،مدیر جهاد کشاورزی و قائم مقام ستاد سرشماری کشاورزی لارستان در سخنانی گفت:امروزه کشاورزی از موضوعات مهم جامعه است چرا که غذای مردم از این مقوله تامین می گردد.

وی اظهار داشت:سرشماری کشاورزی در کشور ما هر ۱۰ سال یکبار انجام می گیرد وامسال نیز این طرح از امروز پنجم شهریور ماه آغاز و تا ۱۸ آبان ماه ادامه خواهد داشت .

هوشمند ادامه داد:مامورین سرشماری کشاورزی ملبس به کاور مخصوص با آرم مخصوص و دارای کارت شناسایی بوده و همراه آنها یک دستگاه تبلت می باشد که اطلاعات و آمار را بصورت رایانه ای ثبت می نمایند و کار آمار گیری را انجام خواهند داد.

مدیر جهاد کشاورزی لارستان از تمامی خانواده ها خوا ست که با مامورین سرشماری همکاری کنند و اطلاعات درست و صحیح را به آنها ارائه دهند.

وی از دانش آموزان هم خواست تا اهمیت این سرشماری را به والدین خود انتقال دهند و آمار دقیق و صحیح به مامورین داده شود چرا که آمار صحیح ودرست در برنامه ریزی یک کشور مهم است .

محمد فیاض پور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان هم تصریح کرد:آمار، مبنای برنامه ریزی برای توسعه کشور است و آمارصحیح ارائه کردن از سوی مردم، مبنای اصلی کار سرشماری کشاورزی است.

وی همکاری کامل مجموعه آموزش و پرورش و تمامی مدارس را با ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان و فرمانداری ویژه لارستان اعلام کرد.

سپس عبدالرحمان اکبری سخنگوی شورای اسلامی روستای کرمستج نیز در خصوص اهمیت سرشماری کشاورزی سخن گفت.

در پایان چند سئوال کشاورزی نیز مطرح شد که به تعدادی از پاسخ دهند گان هدایایی اهدا شد.

در پایان نیز یکی از دانش آموزان این آموزشگاه به قرائت مقاله ای در خصوص اهمیت سرشماری کشاورزی پرداخت.

اضافه می گردد که همزمان با سراسر کشور در تمام می مدارس شهرستان زنگ آغاز سرشماری کشاورزی ۹۳ به صدا در آمد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین