شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

نامه اعتراضی شورای شهر لار؛ جایگاه و روندِ رو به‌ رشد فرودگاهِ شاخصِ لارستان را مخدوش نکنید

شورای شهر لار در یک نامه اعتراضی خطاب به مدیران استان و وزارتخانه راه درپی حواشی انتصاب مدیرکل جدید فرودگاه لارستان، مطرح کرده است که؛ جایگاه و روندِ رو به‌…

شورای شهر لار در یک نامه اعتراضی خطاب به مدیران استان و وزارتخانه راه درپی حواشی انتصاب مدیرکل جدید فرودگاه لارستان، مطرح کرده است که؛ جایگاه و روندِ رو به‌ رشد فرودگاهِ شاخصِ لارستان را مخدوش نکنید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از کانال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر لار، درپی انتشار خبر انتصاب قریب‌الوقوع مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی لارستان بدون هماهنگی و توجه به پیشنهادات مدیران محلی و استانی، شورای اسلامی شهر لار نیز در نامه‌ای خطاب به استاندار و مدیران وزارتخانه راه و شهرسازی، موضع اعتراضی خود را مطرح کرد.

دربخشی از این نامه آمده است:

نظر به تصمیم تغییر مدیریت در اداره‌کل فرودگاه بین‌المللی لارستان اخباری مبنی بر انتصاب یک مدیر از یک فرودگاه ناهمطراز و غیر بومی منتشر شده است. این درحالی است که پیش از این چندین گزینه توانمند، متخصص، مجرب و بومی برای این سمت پیشنهاد شده که مورد بی‌توجهی تصمیم‌گیران واقع گردیده که باعث شده جمع زیادی از معتمدان مردمی باحضور و مطالبه‌گری در فرمانداری ویژه لارستان و شورای اسلامی شهر لار خواهان انتصاب مدیری توانمند و بومی در این فرودگاه بزرگ و شاخص در جنوب کشور باشند تا خدای نکرده با مدیریت نامناسب جایگاه این فرودگاه بین‌المللی و باسابقه مخدوش نگردد.

درپایان مستدعی است برای تداوم مسیر رو به‌رشد این فرودگاه همچنین اجتناب از برخی تنش‌های اجتماعی دستور فرمایید یکی از گزینه‌های پیشنهادی در این مجموعه منصوب گردد.

حمید منشی/ رئیس شورای اسلامی شهر لار

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نامه اعتراضی شورای شهر لار؛ جایگاه و روندِ رو به‌ رشد فرودگاهِ شاخصِ لارستان را مخدوش نکنید”

  1. ناشناس گفت:

    بارها نوشته ايم كه مركز استان هميشه مخالف توسعه وپيشرفت لار ولارستان ميباشد.اداركل فرودگاه لار يكي از سازمانهاهي بوده كه زحمت كشيدند ودر توسعه فرودگاه بسيار موفق بودند. معمولا در هنگام تعويض مدير ان فردي توانمندتر منصوب ميكنند ونه فردي فوق العاده ضعيف واين انتصاب كاملا مشخص ميباشد كه مي خواهند كه سازمان قوي نيز تخريب ونابود كنند.مردم منطقه دنبال مديري توانمند هستند حال بومي باشد ويا غيربومي.اقاي صولتي مدير فعلي بومي نبوده ولي از خيلي بومي توانمند تر بود. وخلاصه اينكه مركز استان دنبال تخريب ونابودي لار ولارستان ميباشند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین