سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
در سال گذشته صورت گرفت

انجام بیش از 1800 پرواز از فرودگاه لارستان

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان، گفت: در سال ۹۴، یک هزار و ۸۷۲ پرواز از فرودگاه لارستان انجام شده است که از این تعداد ۱ هزار و ۵۳۶ پرواز آن خارجی و مابقی داخلی بوده است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان، گفت: در سال ۹۴، یک هزار و ۸۷۲  پرواز از فرودگاه لارستان انجام شده است که از این تعداد ۱ هزار و ۵۳۶ پرواز آن خارجی و مابقی داخلی بوده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ عنایت ا… انصاری فرد مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان به اتفاق معاونین، تعدادی از کارکنان فرودگاه، فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل شرکت های هواپیمایی آسمان، ایران ایر و العربیه با علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن قدردانی از مدیرکل و پرسنل فرودگاه بین المللی لارستان اظهار داشت : به حمداله تعامل خوبی در اداره کل فرودگاه لارستان برقرار است و این  هنر یک مدیر را می رساند که از این جهت انصاری فرد مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان موفق بوده است.

 وی ادامه داد: در سال گذشته دستاوردهای خوبی در فرودگاه لارستان حاصل شد که باعث رضایتمندی مردم و مسافرین عزیز گردید، البته فرودگاه لارستان هنوز جای کار دارد.

 نجیب زاده تصریح کرد:پرسنل فرودگاه و شرکت های هواپیمایی و نیروهای نظامی و انتظامی بایستی با اخلاق ورفتار خوب وحسنه و با روی باز وگشاده و مهمتر از همه با رعایت قوانین و مقررات از مردم و مسافرین استقبال و بدرقه نمایندکه اگر این مهم انجام شد، قطعا موجب رضایت و خشنودی خداوند قرار می گیرد وهم باعث جذب مسافرین بیشتراز این فرودگاه خواهد شد. و مسلما مردم نیز دعاگوی شماخواهند بود .

پیش از این نیز مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان در سخنانی ضمن تبریک سال نو به فرماندار ویژه لارستان به ارائه گزارشی از وضعیت فرودگاه و پیشرفت های قابل توجهی که در این فرودگاه در چند سال اخیر صورت پذیرفته است، پرداخت.

 انصاری فرد با قدردانی از حمایت های بیدریغ فرمانداری در جهت پیشبرد اهداف فرودگاه لارستان  تاکید کرد:فرماندار لارستان در خصوص راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این شهرستان پیگیریهای مستمر و جهاد گونه ای را انجام دادند که مردم ثمره این پیگیریها را دیدند.

وی در  ادامه اظهار داشت: در سال ۹۴ شاهد ۱۸۷۲ پرواز بودیم که از این تعداد ۱۵۳۶ پرواز آن خارجی و مابقی داخلی بوده ،که با این پروازها بیش از ۱۵۳ هزار مسافر خارجی و داخلی از این فرودگاه جابجا شده اند. همچنین در این مدت رشد ۱۴ درصدی پرواز، ۱۶ درصدی مسافر و ۱۸ درصدی بار در فرودگاه لارستان رقم خورد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان بیان کرد:در ایام نوروز ۸ پرواز با شرکت فلای دبی و ۴ پرواز با شرکت ایرعربیا ایجاد کردیم یعنی در حقیقت هواپیمای فلای دبی به مسیر هوایی لارستان– دبی و هواپیمای ایرعربیا به لارستان – شارجه – لارستان اختصاص دارند. همچنین مسیر هواپیمایی ایران ایر هم  تهران – لارستان – کویت و تهران – لارستان – قطربود.

وی ادامه داد:در این فرودگاه پرواز در مسیر لارستان- شارجه – لارستان به طور روزانه برقرار است اما در هفته ۳ پرواز لارستان- دبی، ۳ پرواز لارستان- تهران، ۲ پرواز لارستان- کویت و یک پرواز لارستان- قطر انجام می‌شود.

انصاریفرد گفت: فرودگاه لارستان به کمک هواپیماهای شرکت‌های فلای دبی و ایرعربیا به ۹۰ نقطه دنیا متصل شده است و با آمدن این دو شرکت به فرودگاه لارستان، علاوه بر لارستانی‌ها، مسافران این فرودگاه را اهالی استان فارس، شهرستان‌های همسایه و ساکنان بندرعباس هم تشکیل داده‌اند.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد:از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۴ لغایت ۱۳ فروردین ماه ۹۵ ،۹۴ پرواز داخلی و خارجی انجام و بیش از ۱۱ هزار مسافر خارجی و داخلی جابجا شده اند که این خود یک رشد  ۱۴ در صدی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه فرودگاه لارستان جز ۵ فرودگاه برتر کشور می باشد؛ افزود:به حول و قوه الهی و جهت رفاه حال مسافرین عزیز امسال ترمینال خارجی به بهره برداری خواهد رسید و پیگیریهای لازم در خصوص پرواز عتبات عالیات و مشهد مقدس با تعامل و کمک فرماندار محترم صورت خواهد پذیرفت.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “انجام بیش از 1800 پرواز از فرودگاه لارستان”

  1. ارمغانی گفت:

    ولی ورودی لار از سمت فرودگاه بسمت لار واقعا نازیبا و در خور شان این فرودگاه و مردم نیست .لطفا پیگیری کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین