جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اولین درخواست مردمی سال95

اولین بخش از پیامک های مردمی سال۹۵

اولین بخش  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان در سال ۹۵ که حدود ۱۴ درخواست است را با کمی تاخیر با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم

۱)  خواهشمندم در مسير حركت خود سري به كوچه شهيد پرنيان واقع در پشت مدرسه شهيد فراست بزنيد و وضعيت آسفالت آن را مشاهده كنيد.  فاصله اين كوچه تا شهرداري كمتر از ۵۰۰ متر است لطفا به اطلاع مسئولين زيربط برسانيد شايد تفكري انديشيدند.(قابل توجه شهرداری لار)

۲) لطفا راجع به گازكشي شهرك انديشه،كه قرار بود در اسفند گذشته انجام شود و هر روز به بهانه اي به تعويق ميفتد،پيگيري فرماييد(قابل توجه شرکت گاز)

۳) صندوقي باز كنيد تا مردم سرمايه اندك خود را در آن سپرده گذاري كنند و بعد از آنكه ميزان سپرده ها به مبلغ معقول(مثلاً ۲۰-۵۰  ميليون تومان) رسيد توليدي كوچكي ايجاد كنيد تا اشتغالزايي شود و درصدي از سود را به سپرده گذاران عودت دهيد .حتي خود سپرده گذاران هم ميتوانند در صورت بيكار بودن در توليدي مشغول كار شوند.از طريق اطلاعيه ميتوانيد اين مسئله را به گوش مردم برسانيد . (قابل توجه مسئولان شهرستان-فرمانداری ویژه- ادارات صنعتی و بانک ها)

۴) در جاده هاي اطراف لار اگر سرعت گير جاده اي (برآمدگي جاده اي) را ده برابر كنند تصادفات منجر به مرگ ، كاهش چشمگير مي يابد . (قابل توجه راهنمایی و رانندگی و اداره کل راه و شهرسازی)

۵)  از نيروهاي بسيجي استفاده كنيد و در مدرسه در حال ساخت اميركبير ، زير زميني به عمق ۸ متر حفر كنيد تا محلي شود براي سالن اجتماعات و سالن امتحانات . اين زيرزمين سه طبقه خواهد بود .(قابل توجه اداره آموزش و پرورش لارستان)

۶) در كنار مسجد بازار امام شهرجديد لار قرار است مسجدي ديگر ساخته شود لطفا انرا تغيير كاربري دهيد تا به توليدي تبديل شود تا بيست شغل ايجاد شود. مسجد به اندازه كافي در لار ساخته شده . (قابل توجه مسئولین شهر و متولیان این امر)

۷) هتل كوثر را تبديل كنيد به دانشكده پزشكي شهريه اي .بدين ترتيب هم براي مالك ان درامد زايي ميشود و هم از حالت بلاتكليفي خارج ميشود .بهتر است از هر دانشجو ماهي يك ميليون اخذ شود و اين پول به مالك ان پرداخت شود(ایده یک شهروند..)

۸) در حدود ۳ سال پيش بريدگي روبروي بلوار منتهي به فرودگاه بسته شد و اخیرا بريدگي روبروي بلوار دامكو نيز بسته شده . اهالي براك و همچنين مسافران فرودگاه مجبورند جهت برگشت از بريدگي روبروي شهرك امام استفاده كنند. اين موضوع باعث شده تعدادي از وسايل نقليه به صورت خلاف جهت حركت كنند كه اين موضوع باعث افزايش تصادف ميشود.خواهشمند است شهرداري نسبت به احداث ميدان در بلوار پرواز روبروي بلوار هاشمي اقدام نمايد. (قابل توجه شهرداری لار و اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان)

۹)  درشماره ۸۹۴ مطلبي باعنوان (توريست پذيري لارستان وكوته بيني مسؤلين) منتشر شده بود. آيا رفت وآمد افراد شهرستان ها و روستاهاي اطراف براي خريد و درمان خود نوعي كار توريستي نيست. اين افراد طي روز به غير از ساعتي كه مساجد براي نماز بازاست براي استفاده ازسرويس بهداشتي بايد به كجا مراجعه  كنند. حتي به هر مطبي هم كه مراجعه كرده باشند مي گويندكه سرويس بهداشتي خراب است.  لطفاخيرين ومسؤلين براي ساخت سرويس هايي باكيفيت عالي وداشتن نگهبان حداقل براي طول روز اقدام فرمايند. (قابل توجه شهرداری لار جهت ایجاد سرویس ها بهداشتی شهری)

۱۰) لطفا در مورد ماليات حقوق كارمندان شهر لار و بعضي از روستاهاي بخش مركزي كه ده درصد كم مي گردد با شهرستان همجوار كه پنج درصد كم مي گردد. گزارشي از نماينده مجلس تهيه گردد. ضمنا اين طرح در زمان نمایندگی اقاي حسني مصوب گرديد. (قابل توجه نماینده حوزه انتخابیه و دفتر ایشان)

۱۱)  لطفا به اداره ورزش وجوانان وهلال احمر و فرمانداري بفرماييد  تا تاسيسات استخر هلال احمر   فرسوده نشده و ازبين نرفته فكري به حال آن کنند. .مگه اين شهر چند  استخردارد (قابل توجه ادارات فوق الذکر)

۱۲) طی چند روزگذشته گزارشي درباره فعاليت هاي بنيادبركت در تلويزيون پخش شد كه شامل ساختن كارخانه ها، بيمارستان هاي و ساير كارهاي سرمايه گذاري شده و خيريه درمناطق محروم كشوربود. حال آيا هيچ يك ازمناطق لارستان جزء مناطق محروم نيست ؟ ويامسؤلين چنين طرح هايي را پیگیري نكرده اند؟(قابل توجه دفتر نماینده  و فرمانداری ویژه لارستان)

۱۳) ازمسئولين بيمارستان امام رضا(ع)كه به فكر فضاي سبز بيمارستان بوده اند تشکر کرده و  اميدوارم براي حوض وسط محوطه هم فكري بكنند. (قابل توجه مسئولین بیمارستان امام رضا(ع) لار)

۱۴)خواهشمند است كه فكري بحال رودخانه محله نو از حد فاصل مسجد ولي عصر(عج) تاخيابان اصلي کنید.  يك حفاظ سر تا سر رودخانه نصب كنيد كه شبها براي مردم وبه خصوص موتور سواران خطرناك است. با تشکر( قابل توجه شهرداری محترم لار)

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اولین درخواست مردمی سال95”

  1. یک بانوی لاری گفت:

    خواهشمندم هر چه سریعتر نسبت به گازکشی شهرک اندیشه اقدامی از طرف شرکت گاز صورت گیرد.یک زن چگونه می بایست ماهانه دو کپسول تا طبقه دوم خودش حمل نماید؟ لطفا فکری کنید. با تشکر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین