شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

۱۰ خانواده فعال قرآنی مساجد در جنوب فارس تجلیل شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: در مراسمی از ۱۰ خانواده قرآنی کانون فرهنگی هنری خواهران لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان، محمدابراهیم اخوت…

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت: در مراسمی از ۱۰ خانواده قرآنی کانون فرهنگی هنری خواهران لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طی مراسمی در راستای عملیات فرهنگی سراسری «لشکر فرشته‌ها» از خانواده های قرآنی کانون فرهنگی هنری خواهران «حضرت خدیجه کبری(س)» لارستان با لوح تقدیر مشاور وزیر و رئیس ستاد کانون مساجد کشور تجلیل شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با تجلیل از ۱۰ خانواده قرآنی همراه بود، افزود: در این برنامه کاملا خودجوش و مردمی که توسط خواهران کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) لارستان اجرا شد، از سه مربی قرآن که به صورت خودجوش در منزل خود در حال آموزش به کودکان زیر هشت سال پسر و دختر هستند قدردانی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به اینکه همچنین در این برنامه مادران با بیش از ۲ فرزند حافظ قرآن تجلیل شدند، ادامه داد: تجلیل از حافظان کودک قرآن کریم خواهر نیز دیگر برنامه این آیین بود.

اخوت توجه به ظرفیت های فرهنگی هنری حوزه خواهران را از نقاط قوت عملیات فرهنگی کشور دانست و اظهار کرد: این مهم در راستای منویات مقام معظم رهبری و هویت بخشی به قشر خواهران جامعه به عنوان مادران و خواهران فرهنگی با صبغه اسلامی بوده تا زن نقش اصلی خود را در جامعه بازیابد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین