پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی لارستان

  برنامه پیشنهادی اداره آموزش و پرورش لارستان، در نشست هفتم شورای فرهنگ عمومی بررسی شد. هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی روز چهارشنبه ۱۱بهمن ماه با محوریت بررسی برنامه پیشنهادی…

 

برنامه پیشنهادی اداره آموزش و پرورش لارستان، در نشست هفتم شورای فرهنگ عمومی بررسی شد.

هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی روز چهارشنبه ۱۱بهمن ماه با محوریت بررسی برنامه پیشنهادی اداره آموزش و پرورش با موضوع شناسایی نیازهای فکری و فرهنگی دانش آموزان و پیشنهاد راهکارهای اجرایی فرهنگی و هنری در سطوح مختلف، در تالار رضوان این اداره برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از روسای مدارس لارستان و کارشناسان و مشاوران فرهنگی و اجتماعی بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش و مرکز بهداشتی و درمانی لارستان نیز حضور داشتند، پیرامون مسایل و مشکلات فرهنگی دانش آموزان گفتگو صورت گرفت. سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، پیرامون دستور جلسه و جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نسل با توجه به معیارهای توحیدی انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداخت. ایشان اقبال عمومی به معنویت و نشان دادن توان مدیریت کلان دین و تربیت نفوس را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمه الله عنوان کردند و افزودند؛ تربیت نفس و مهذب بودن افراد، از اهداف عالیه نظام اسلامی است و آموزش و پرورش جایگاه شکل دهی این هدف است و همه مسولین باید در این زمینه نهایت کوشش خود را داشته باشند.

گفتنی است دستور جلسات شورای فرهنگ عمومی لارستان، برنامه ریزی جهت تحقق برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی است که بر اساس مساله دوم، اداره آموزش و پرورش لارستان مکلف است پیرامون سه موضوع محوله طرح و برنامه های پیشنهادی را برای بررسی و تصویب به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارایه دهد. طرح و برنامه ادارات مکلف در برش استانی مهندسی فرهنگی، پس از مصوب شدن و اعلام بازه زمانی اجرا، از سوی هیات نظارت و ارزیابی مصوبات شورای فرهنگ عمومی رصد می شود تا با جبران کاستی ها، اجرای طرح با موفقیت همراه باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    اقايان و بزرگان لار لارستان تابحال چندجلسه به قول خودتان فرهنگي برگزار كرديد چه گفتيد وچه بهره برداري كرديد و براي مردم بيچاره منطقه چه سودي داشته ودارد؟ ايا تابحال به اين نتيجه نرسيده ايد كه فقط وقت خودتان و مسولين شهر تلف كرده ايد!!! ايا مي دانيد وقتي كه اينگونه جلسات بدون خروجي تشكيل مي دهيد تمامي ادارات لار و لارستان تعطيل و مردم گرفتار و سردرگم هستند؟لطفا بخود اييد و بفكر مردم باشيد با تشكر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین