شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
در تعطیلات نوروز امسال صورت گرفت

جابه‌جایی بیش از 16 هزار مسافر با حمل‌ونقل عمومی در لارستان

میلاد لارستان: مسئول نمایندگی حمل‌ونقل و پایانه‌های لارستان از جابه‌جایی ۱۶ هزار و ۱۲۴ مسافر با استفاده از خودروهای حمل‌ونقل عمومی در حوزه استحفاظی این نهاد در نوروز امسال خبر داد.

مسئول نمایندگی حمل‌ونقل و پایانه‌های لارستان از جابه‌جایی ۱۶ هزار و ۱۲۴ مسافر با استفاده از خودروهای حمل‌ونقل عمومی در حوزه استحفاظی این نهاد در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، علی‌اصغر موحدی بعدازظهر امروز در یک نشست خبری بابیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز امسال ۱۶ هزار و ۱۲۴ مسافر با استفاده از خودروهای حمل‌ونقل عمومی این شهرستان جابه‌جا شده‌اند، اظهار داشت: این تعداد مسافر توسط یک‌هزار و ۴۶۴ اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در حوزه استحفاظی نمایندگی حمل‌ونقل و پایانه‌های لارستان جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: در این مدت ۴۴۳ مسافر توسط ۱۰ اتوبوس در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنوب کشور در استان خوزستان سفر کرده‌اند.

مسئول نمایندگی حمل‌ونقل و پایانه‌های لارستان بابیان اینکه طبق روال سال‌های گذشته برای رعایت ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مسافران نوروزی، اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان فارس اقدام به چاپ بروشورهای مختلف در این زمینه بین مسافران کرده است، تصریح کرد: این بروشورها به همراه تعدادی سی دی آموزشی در ایام نوروز سال جاری توسط نمایندگی حمل‌ونقل و پایانه‌های لارستان بین مسافران نوروزی توزیع شد.

خبرنگار: روابط عمومی نمایندگی حمل‌ونقل و پایانه‌های لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین