چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

گزارشگر فوتبال ایران: تنها ۵ درصد از توریسم ورزشی لارستان استفاده شده است

عباس قانع، گزارشگر فوتبال ایران با حضور در جام رمضان لارستان گفت: لارستان با ظرفیت بی نظیرش شهر توریسم ورزشی است اما این فقط ۵ درصد از ظرفیت لارستان است…

عباس قانع، گزارشگر فوتبال ایران با حضور در جام رمضان لارستان گفت: لارستان با ظرفیت بی نظیرش شهر توریسم ورزشی است اما این فقط ۵ درصد از ظرفیت لارستان است این خطه می تواند به یک نماد جهانی تبدیل شود!

به گزارش میلاد لارستان ، عباس قانع در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به لارستان تبریک می گویم چون به خوبی توانسته است وجه تمایز خود را نسبت به سایر نقاط کشور نشان دهد، رویدادهای ورزشی که در این خطه برگزار می شود اتفاق کوچکی نیست، عظمت این اتفاق اجتماعی غیرقابل وصف است.

وی افزود: جام رمضان در همه جا برگزار می شود، اما اینجا واقعأ متمایز است، پررونق و پرشور. اسم لارستان این رونق را به ارمغان آورده است اگر برنامه ریزی های دقیقی صورت بگیرد قطعا لارستان تریبون زنده ای برای اشائه بحث های فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

این گزارشگر فوتبال نقش ورزش در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را مهم شمرد و گفت: امروز در جامعه ما هیچ مقوله ای به اندازه ورزش نمی تواند سفیر معرفی فرهنگی و ارزشی برای نسل های مختلف به ویژه دهه های ۸۰ و ۹۰ باشد.

عباس قانع با اشاره به ظرفیت ویژه لارستان در توریسم ورزشی تصریح کرد: لارستان شهر توریسم ورزشی است چون ظرفیت و پتانسیلش را دارد اما معتقدم این تمام ظرفیت لارستان نیست این فقط ۵ درصد از ظرفیت لارستان است که تبلور یافته است. این خطه با داشتن خیرین بزرگ منش، مردان و زنان دلاور می تواند به اعلاترین شکوفایی برسد و به یک نماد جهانی تبدیل شود!

وی گفت: مجتمع منیری لارستان نگین جواهر در ورزش ایران است، روح خیر بزرگوار این مجموعه مرحوم ناصر منیری شاد کاری کرد در حد کارستان.ماه ها از بازی ایران و روسیه در این مجتمع گذشته است، ضعف هایی درخصوص سیستم تهویه و… در این مجتمع وجود دارد که تقاضا داریم مسئولان این مشکلات را برطرف نمایند.

فینال جام رمضان لارستان و نکوداشت وحید جعفری با حضور چند چهره ها فوتبال ایران در مجتمع منیری لار برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین