پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

تحصیل 900 نفر در دانشگاه علمی کاربردی لارستان

به مناسبت ۱۸ مهر سالروز تشکیل دانشگاه علمی کاریردی،  رئیس و اساتید دانشگاه علمی کاربردی لارستان، با امام جمعه شهرستان دیدار کردند. در ابتدای این دیدار اسماعیلی ریاست  دانشگاه با…

به مناسبت ۱۸ مهر سالروز تشکیل دانشگاه علمی کاریردی،  رئیس و اساتید دانشگاه علمی کاربردی لارستان، با امام جمعه شهرستان دیدار کردند. در ابتدای این دیدار اسماعیلی ریاست  دانشگاه با بیان این که

  لارستان در ۸۲ دارای دانشگاه علمی کاربردی بوده است اظهار داشت: هم اکنون با ۱۵ رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی بیش از ۹۰۰ دانشجو مشغول فعالیت در عرصه های علمی و مهارتی در این دانشگاه میباشد. وی ادامه داد: این دانشگاه تاکنون بیش از ۲۳۰۰ دانش آموخته داشته که بیش از ۶۰ درصد آن مرتبط با رشته های خود جذب بازار کار شده اند. اسماعیلی افزود: در دانشگاه علمی کاربردی لارستان ۱۳۰ نفر از اساتید با دانش مهارت و تخصص مشغول به تدریس می باشند و تاکنون در عرصه های علمی – پژوهشی – قرآنی – فرهنگی و ورزشی رتبه های برتر ملی و کشوری را در حوزه های مدرسان کارکنان و دانشجویان به خود اختصاص داده اند که در این خصوص رتبه ی اول استانی در سال ۸۹ و رتبه اول کشوری در سال ۹۱ در بین دانشگاه ها در عرصه های علمی – پژوهشی – فرهنگی حائز اهمیت می باشد.

سپس  دکتر نوربخش امام جمعه لارستان با خوش آمد گویی به مهمانان اظهار داشت: اصولا هدف از تاسیس دانشگاه علمی کاربردی رشد و ترقی افرادی است که میخواهند از لحاظ علمی و عملی به سطوح بالاتری برسند و چون توام با کار عملی می باشد خود یک امتیاز بسیار بزرگی برای دانش پژوهان می باشد که دروس تئوری را همراه با کار عملی در محیط دانشگاه یاد گرفته و باعث ترقی روز افزون آنها می شود و در سطح دانشگاه های کشور این یک امتیاز بسیار بزرگی است و در حال حاضر ساختمان جدید دانشگاه که در شرف اتمام می باشد در صورت تکمیل قدم بسیار بزرگی است که برای لارستان بزرگ برداشته شده است.

حاج آقا نوربخش در پایان در خصوص رعایت حجاب و تقوای دانشجویان هم بیان نمودند که تا بحال موردی دیده نشده و به اطلاع نرسیده و این نشان از نظارت مستمر جناب آقای اسماعیلی می باشد، که وجود این تقوای الهی توام با وجود اساتید فرهیخته و برجسته باعث تقویت بنیه علمی و عملی دانش پژوهان میشود.

عکس: محمدرزاقیان – پایگاه اطلاع ریسانی حجت الاسلام نوربخش

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین