سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

آزادی ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد از زندان لارستان

رئیس اداره زندان لارستان با بیان اینکه با مشارکت و همکاری خیرین و ستاد دیه استان فارس در سال گذشته تعداد ۴۳ زندانی با کمک خیرین منطقه و کمک ستاد…

رئیس اداره زندان لارستان با بیان اینکه با مشارکت و همکاری خیرین و ستاد دیه استان فارس در سال گذشته تعداد ۴۳ زندانی با کمک خیرین منطقه و کمک ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند، گفت: از ماه مبارک رمضان امسال به بعد نیز حدود ۱۶ زندانی از زندان آزاد شده و تعداد ۴ نفر نیز توسط ستاد دیه استان آزاد خواهند شد.

به گزارش میلاد لارستان، جشن نسیم مهر ویژه‌برنامه حمایت از خانواده زندانیان، عصر امروز، با حضور رئیس دادگستری، دادستان، رئیس اداره زندان، معاون فرماندار ویژه لارستان، نیک‌اندیشان و خانواده زندانیان در سالن شهید نوبخت لار برگزار شد.

در این مراسم هادی اهالی رییس اداره زندان لارستان در سخنانی با اشاره به اینکه بزرگواری خیرین جنوب و منطقه لارستان یک امر واضح است و این لطف خیرین شامل حال انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز شده است، اظهار کرد: شاید وقتی به عنوان مجرم وارد زندان می شود دغدغه اصلی او پرونده و تا حدی خانواده باشد اما خانواده زندانی که در جامعه حاضر است بدون سرپرست شده و این اتفاق تاثیرات فراوانی بر آن خانواده می گذارد.

وی با بیان اینکه ممکن است فرد زندانی فقط بخاطر یک بدهی باشد اما تاثیرات فراوانی بر خانواده وی دارد، افزود: اگر دست سخاوتمند خیرین نباشد که دست خانواده ها را بگیرد عاقبت خانواده ها به ناکجاآباد می رود.

این مسئول با تأکید بر اینکه ما بعنوان یک مسئول با خانواده زندانیان در ارتباط هستیم و بعضاً خانواده ای به ما مراجعه می کند که بسیار از لحاظ معیشتی و اقتصادی در تنگنا هستند، تصریح کرد: در منطقه دارای دو انجمن حمایت از خانواده زندانیان هستیم که یکی در لار و یکی در گراش حاضر می باشند در حالیکه در منطقه در حوزه دادگستری وجود دارد و باید به تمام این ده حوزه توجه شود.

اهالی با اذعان به اینکه کار کار سخت و آمار بسیار بالاست اما لطف و کمک خیرین و در کنار آن حمایت مسئولین کاری کرده که انجمن های منطقه در سطح استان دارای سطح بالایی هستند، خاطر نشان کرد: در سال گذشته تعداد ۴۳ زندانی با کمک خیرین منطقه و کمک ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه مبلغی که خیرین شهرستان های لارستان، اوز و گراش برای آزادی زندانیان اهدا کرده‌اند معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که ۳۰ نفر با این هزینه از زندان آزاد شده و ۱۳ نفر دیگر از طریق ستاد دیگه استان هزینه آزادی آنها تامین شده است، ادامه داد: از ماه مبارک رمضان امسال به بعد نیز حدود ۱۶ زندانی از زندان آزاد شده و تعداد ۴ نفر نیز توسط ستاد دیه استان آزاد خواهند شد.

رئیس اداره زندان لارستان با بیان اینکه خیرین با قدمی که در این مسیر بر میدارند و با نیت خیر خود باعث می شوند که هم زندانی آزاد شود و هم در کنار آن از خانواده آنها حمایت شوند که این اتفاقات ارزشمندی است که روی می دهد، اضافه کرد: ما قدردان زحمات خیرین هستیم و آرزوی سلامتی برای آنها داریم و قطعاً پاداش خیرین نزد پروردگار محفوظ خواهد بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین