جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 48

کاهش 4ساعته مسیر مدرسه دانش آموزان گاوبستی .

دست نیان مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس به همراه محمدرضا حزنی بخشدار صحرای باغ و چند تن از کارشناسان آموزش و پروش لارستان از مدرسه در حال احداث گاوبست که…

دست نیان مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس به همراه محمدرضا حزنی بخشدار صحرای باغ و چند تن از کارشناسان آموزش و پروش لارستان از مدرسه در حال احداث گاوبست که ۳۵٪ پیشرفت فیزیکی داشته  بازدید

نمودند .  تا کنون دانش آموزان دختر و پسر این روستا در کانکسهایی که از طرف آموزش و پرورش در پایین  کوه قرار داده شده بود؛ درس میخواندند که هم اکنون با تلاش و پیگیریهای بخشدار صحرای باغ و دهیار و شورای گاوبست و اقدام خیرخواهانه یکی از خیرین اهل لار این مدرسه در آینده ای نزدیک احداث خواهدشد . حزنی بخشدار صحرای باغ در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار میلادلارستان عنوان داشت : مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از هزینه احداث این مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی توسط خیر و مبلغ  ۱۰۰ میلیون تومان آن از محل بودجه ماده ۱۸۰ توسط دولت تامین خواهد شد . وی اظهار داشت: اوائل آمدنم به این بخش و بازدید از منطقه و مشاهده کلاسها در کانکس و سختی عبور و مرور دانش آموزان مرا تحت تاثیر قرار داد و لذا با همکاری آقای چوبکی دهیار سخت کوش روستا و شواری دلسوز و با پیگیری های به عمل آمده بالاخره خیری لاری متقبل گردید با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان آن را احداث نماید و مابقی هزینه آن نیز توسط دولت تامین خواهد شد .

قابل توجه است که دانش آموزان خردسال این مدارس در ایام تحصیل با طی مسافت بیش از ۴ ساعت کوه پیمایی به پایین کوه می آیند و در این کانکسها درس می خوانند  . حال با اقدام خداپسندانه این خیر لاری انشااله بزوردی مدرسه آنها در کنار شهرک جدید این روستا به اتمام خواهد رسید و شاهد خوشحالی دانش آموزان خردسال این منطقه در مدرسه خواهیم بود.

 مدیر کل و هیئت همراه همچنین از ساختمان نیمه تمام مدرسه دلشاد ۲ عمادده که چند کلاس و آزمایشگاه جدید برای آن احداث میگردد نیز  بازدید و قول مساعد در تکمیل آن دادند .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۳:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین