جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
امام جمعه لارستان خواستار شد/

سیاسیون، خط قرمزهای نظام اسلامی را در مراودات سیاسی حفظ کنند

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با محکوم کردن دیدار یکی از چهره‌های سیاسی با برخی از اعضای فرقه بهائیت در هفته اخیر، خطاب به وی گفت: شما باید خطوط قرمز نظام و خواسته‌های مردم را در مراودات سیاسی رعایت کنید.

امام جمعه لارستان با محکوم کردن دیدار یکی از چهره های سیاسی با برخی از اعضای فرقه بهائیت در هفته اخیر، خطاب به وی گفت: شما باید خط قرمزهای نظام و خواسته های مردم را در مراودات سیاسی رعایت کنید.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن گرامیداشت پانزدهم شعبان المعظم سالروز میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و با اشاره به اینکه با ظهور آن حضرت عدل و داد در جهان هویدا خواهد شد، اظهار داشت: طبق وعده الهی مستضعفین وارثان زمین خواهند بود.

وی با برشمردن وظائف منتظران مهدی موعود(عج) افزود: وظیفه منتظران این است که زیرساختهای ظهور آن حضرت را فراهم کنیم و سستی بپرهیزیم.

امام جمعه لارستان خواندن دعا و ادعیه را بخشی از وظائف منتظران دانست و تصریح کرد: یک بخش مهم دیگر منتظران این است که با آمادگی کامل در همه ابعاد نظامی و تجهیزات مورد نیاز آن، پرورش نیروهای انسانی کارآمد و مخلص و دستیابی به تکنولوژی های روز زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم آورد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه منتظران حضرت حجت(عج) می بایست جهانی فکر و عمل کند، خاطر نشان کرد: تربیت نیروهای مناسب در تخصص های مختلف، پرورش مدیران در مقیاس جهانی، تولید علم در موضوعات گوناگون و استفاده در دانشگاهها، تنها بخشی از نگاه گسترده به فراهم سازی تمدن اسلامی است.

وی با بیان اینکه آنچه باعث وحشت مستکبران عالم شده، پرورش نیروهای منتظر با آمادگی کامل عقلی و عملی است، ادامه داد: دشمنان پس از شکست سنگین در جنگ تحمیلی، با اتکاء به مراکز تحقیقاتی و پژوهشی تنها راه مقابله با ملت شجاع و بصیر ایران را تضعیف مکتب اهل بیت(ع) دانسته و بر روی آن برنامه ریزی می کنند.

امام جمعه لارستان دو تفکر اعتقاد به عاشورا و امید به ظهور موعود را مایه موفقیت و پیروزی مکتب شیعه است، افزود: این دو نگاه نقطه قوت ملت مسلمان ایران و دلیل موفقیت آنان در تمامی امورات و به ویژه عبور از سختی ها شده است.

وی با توصیه به برگزار کنندگان مراسم های معنوی، گفت: مبادا با انجام یک سری اعمال غیرمتعارف موجب وهن و تضعیف مبانی اسلامی شویم.

این استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت روز جهانی مستضعفین و استناد به آیات قرآنی، تصریح کرد: دو اصطلاح مستکبرین و مستضعفین توسط حضرت امام(ره) وارد ادبیات سیاسی جهان شد که این دو واژه باعث زنده شدن امید در دل مظلومان و لرزه بر پیکره ظالمان شد.

حجت الاسلام موسوی با تبریک دوم خردادماه مصادف با روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: اگر کشور ما در عصر حاضر مانند گلستانی در آتش دنیا در امنیت و آسایش است، مرهون تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی و خستگی ناپذیر نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی است.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان کشورهای همسایه با ایران اسلامی آن را به جهنمی از ناامنی تشبیه کرد و ادامه داد: کشورهایی نظیر ترکیه، سوریه، افغانستان، عراق، یمن، پاکستان، آذربایجان و ارمنستان در آتش جنگ و درگیری به سر می برند و در دریای خلیج فارس نیز کشتی های جنگی آمریکا صف کشیده اند که خوشبختانه کشور ایران با درایت و شجاعت سربازان گمنام امام زمان(عج)، دشمنان نتوانسته اند کوچکترین خللی در این امنیت ایجاد کنند.

امام جمعه لارستان با تأکید به مردم برای قدردانی از خدمات نیروهای امنیتی، از آنها خواست تا علاوه بر همراهی با آنان، این زحمت کشان عرصه امنیت و آسایش را مورد حمایت قرار دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، گفت: اگر این عناصر اطلاعات نبودند، این انقلاب از حوادث جان سالم به در نمی برد و تلاش این عزیزان جلوی ترورها را گرفت.

حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس در سال ۱۳۶۱، تصریح کرد: سوم خرداد تجلی گاه خودباوری یک ملت در عرصه نظامی بود که در این روز وعده الهی مبنی بر اینکه صبر و استقامت باعث پیروزی می شود، بود که صحنه پیروزی نظام اسلامی بر مستکبران عالم است.

امام جمعه لارستان با توصیه به نمازگزاران در توجه به خانواده های زندانیان نیازمند، افزود: براساس آیات و روایات، بهترین بندگان کسانی هستند که دل یک خانواده را شاد کنند و به همین سبب همشهریان به احتمال خانواده هایی را می شناسند که خواسته یا ناخواسته افرادی از آنها در زندان به سر می بردند که دچار مشکل شده اند و نیاز به کمک دارند، پس از آنها دستگیری کنید.

وی بیان اینکه هفتم خرداد ماه سالروز تأسیس اولین دوره مجلس شورای اسلامی در ایران است، افزود: مجلس شورای اسلامی دموکراسی را در چارچوب دین تعریف کرد و نواقص دموکراسی غرب که ممزوج شهوت و مادی گرایی بود را با یک چالش جدی مواجه کرد.

حجت الاسلام موسوی با محکوم کردن دیدار یکی از چهره های سیاسی با برخی از اعضای فرقه بهائیت در هفته اخیر، خطاب به وی گفت: شما باید خط قرمزهای نظام و خواسته های مردم را در مراودات سیاسی رعایت کنید.

وی بیان کرد: ملت ایران به این دلیل قیام کردند که اسلام را می خواستند تا اینکه برخی از قدرت طلبانی همچون فرقه ضاله بهائیت در قدرت نباشند.

امام جمعه لارستان تصریح کرد: مقر فرقه ضاله بهائیت که منکر حقانیت اسلام هستند در اسرائیل است و همه مراجع تقلید شیعه به اتفاق حکم به کفر و نجاست این فرقه داده اند، پس توقع مردم و مسئولین این است که جایگاه نظام و اسلام را در مراودات سیاسی حفظ کنند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سیاسیون، خط قرمزهای نظام اسلامی را در مراودات سیاسی حفظ کنند”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین