جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کلاس آموزشی بهداشت فردی و اعتقادی برای دانش آموزان نیازمند

در  راستای ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان تحت حمایت یک دوره کلاس آموزش فردی و اعتقادی  با موضوع اهمیت و ارزش علم در دین در محل کانون فرهنگی – تربیتی…

در  راستای ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان تحت حمایت یک دوره کلاس آموزش فردی و اعتقادی  با موضوع اهمیت و ارزش علم در دین در محل کانون فرهنگی – تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره )شهرستان لارستان برگزار گردید .

دراین جلسه که به مناسبت ۱۳ ابان ماه روز دانش آموز برگزار گردید حاج آقای تقی زاده در خصوص اینکه چرا اسلام بیشترین تاکید را برای علم آموزی داشته است مطالبی برای حاضرین بیان داشته و متذکر شدند که تعلیم و علم آموزی از اهداف بعثت حضرت رسول معرفی شده است و اینکه خداوند در قران کریم به قلم قسم یاد کرده است .

ایشان در ادامه یادآور شدند که علم ارزش والایی دارد و رستگاری انسان به آن وابسته است،ولی علم خود متکی به عقل است و علم محصول تعقل و اندیشه است .پیامبر (ص ) می فرماید کسی که راه علم آموزی را می پوید خداوند او را در راهی به سوی بهشت پیش می برد .

سپس خانم صادقی خرمی کارشناس شبکه بهداشت و استاد دانشکده پرستاری در خصوص رعایت بهداشت فردی مطالبی را برای حاضرین در جلسه بیان نمودند .

در ادامه تعداد ۵۰ عدد بسسته بهداشتی به ارزش ۵ میلیون ریال بین دانش آموزان توزیع گردید و نیز مقرر گردید از طرف مدیریت امداد به هر یک از دانش آموزان یک عدد کارت هدیه ۱۰۰ هزار ریالی اهداء گردد .

 

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین