شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کاهش 13 درصدی تصادفات منجر به فوت در جنوب فارس

فرمانده قرارگاه پلیس جنوب فارس، از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در جنوب فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ سرهنگ گودرزی در سخنرانی خود در همایش مشارکت…

فرمانده قرارگاه پلیس جنوب فارس، از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در جنوب فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ سرهنگ گودرزی در سخنرانی خود در همایش مشارکت مدنی و ایمنی اظهار داشت:

در شش ماهه نخست امسال، در زمینه تصادفات منجر به فوت ۱۳ درصد، در تصادفات منجر به جرح ۱۷ درصد و تصادفات منجر به خسارت ۱۵ درصد در حوزه راههای جنوب فارس نسبت به سال قبل کاهش داشته ایم.
داریوش نصر، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان هم با بیان اینکه، هرجایی که مشارکت و اهمیت حضور سایر سازمانها را درک و آنرا بکار گرفته ایم موفق و سربلند به نتیجه رسیده ایم، گفت: دهه ایمنی راه ها به منظور گردهمایی مجریان از حوزه های مختلف اجرایی است تا تا بتوانیم با همفکری و کار تیمی منسجم خلأ موجود در حوزه راههای لارستان و مجموعه تابعه را بهتر از قبل بهبود ببخشيم و ترمیم كنيم.
مدیر کل راه و شهر سازی لارستان افزود: اگر کار تیمی آنچنان که مطلوب ماست به کار افتد انتظار داریم که در پایان سال مالی بتوانیم مقام اول كشور در جذب اعتبارات و قیر اختصاص داده شده در حوزه راه روستایی را کسب کنیم.
پس از آن مهندس گودرزی مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بهره برداری ، ایمنی و نگهداری راه روستایی کشور، به ارئه آماری از راههای روستایی کشور  پرداخت و تصریح کرد: امسال چیزی در حدود ۶ هزار میلیارد ریال قیر یارانه ای در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است که ۷۰ درصد هزینه روکش آسفالتها مربوط به قیر است که در واقع هرتن قیر ۱۵ میلیون ریال می شود که لازم است دهیاران و شوراها در حوزه راه روستایی اگر با کمبودهایی مواجه شدند از منابع دیگر همچون خیرین نیز استفاده کنند.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین