شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

رونمایی از چند اثر هنری در یادواره شهدای لارستان+تصاویر

میلاد لارستان: با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، از چند اثر هنری در یادواره شهدای لارستان رونمایی شد. به گزارش خبرنگار فرهنگی میلاد لارستان؛ در در…

میلاد لارستان: با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، از چند اثر هنری در یادواره شهدای لارستان رونمایی شد. به گزارش خبرنگار فرهنگی میلاد لارستان؛ در در یادواره شهدای دانشجوی لارستان با عنوان “از قلم تا ملکوت”

که به همت بسیج دانشجوئی شهرستان لارستان برگزار گردید، سردار علی طهماسبی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان خاطراتی از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خطاب به جوانان و دانشجویان در خصوص خودسازی و الگوگیری از شهدا، اظهار کرد: شهیدان با تأسی از سیدالشهدا(ع) و اطاعت پذیری محض از ولی امر زمان، راه درست وصال به حق و حقیقت را پیمودند.

وی با اشاره به وصایای چند شهید دانشجو، افزود: تنها با خودسازی است که می توان پرچم مطالبه گری را بالا نگه داشت و از آرمانها و ارزشهای خود دفاع کرد.

 

سردار طهماسبی، شهید مهدی باکری را یک نمونه بارز از خودباوری دانست و تصریح کرد: این شهید در وصیتنامه خود درباره خودسازی به انجام اعمال از قبیل؛ مذاکره، مطالعه و مباحثه، تفکر انسان درمورد دنیا و آخرت، انجام کارهای خانه، اُنس با قرآن و ارزشهای اسلامی، کوهنوردی، اشاره کرده است.

 

در این مراسم از یک سرود با نام”سپاه عشق” کاری از بسیجیان گروه سرود فرهنگی هنری طاها از حوزه مقاومت بسیج شهدا لار، کتاب شهدای لار، کتاب شهدای دانشجوی لارستان (که توسط جمعی از جوانان و با همکاری رزمندگان و خانواده شهدا تبیین شده بود)، کارت نمادین دانشجویی برای شهدای دانشجوی لارستان، با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین رونمایی گردید.

در پایان مراسم نیز، از خانواده شهدای دانشجوی لارستان تجلیل به عمل آمد.

 

اسامی شهدای دانشجوی لارستان: سردار شهید شعبانعلی عفیفه، شهید عبدالمحمد طالعی، شهید احمد توکلی پور، شهید بهمن دالان دار، شهید مسعود نصیرزاده، شهید شیرزاد شریفی

 

خبرنگار: حسن فراست

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین