جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6
مدیر کل راه وشهرسازی لارستان خبر داد

کاهش 16 درصدی تلفات جاده ای در جنوب استان فارس

میلاد لارستان: با حضور مهندس ”محمد رضا باقری فرد“ مدیر کل راه وشهرسازی لارستان و سرهنگ ”حمدالله هوشندی“ فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب فارس و معاونان اداره کل و فرماندهان پلیس راه‌های جنوب استان، نشست مشترک این اداره کل با مسئولان قرارگاه پلیس راه برگزار شد.

با حضور مهندس ”محمد رضا باقری فرد“ مدیر کل راه وشهرسازی لارستان و سرهنگ ”حمدالله هوشندی“ فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب فارس و معاونان اداره کل و فرماندهان پلیس راه‌های جنوب استان، نشست مشترک این اداره کل با مسئولان قرارگاه پلیس راه برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، باقری فرد در آغاز نشست ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی(ع)، تأکید کرد: باید از تمام توانمان در جهت ایمن‌سازی محورهای‌مان استفاده کنیم.

وی از اقدامات و زحمات نیروهای پلیس راه در جنوب فارس و حوزه استحفاضی این اداره کل تشکر کرد و اظهار داشت: با تلاش، همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه باید در جهت کاهش تلفات جاده‌ای بکوشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه «ایمنی جاده‌ها، کنترل تردد مسافران و خدماتی از این دست نباید مخصوص روزهای خاصی از سال باشد»،

از راهداران و کارکنان قرارگاه جنوب فارس خواست تا با هماهنگی و همکاری بیشتر با دیگر دستگاه‌ها، آماده استقبال از مسافرانی باشند که در تعطیلات عید فطر و فصل تابستان قصذ سفر دارند.

باقری فرد راه‌اندازی گشت کنترل نامحسوس در حوزه این اداره کل را در مهار تصادفات و کاهش خسارات و تلفات بسیار مؤثر دانست و با اشاره به آمار فرمانده قرارگاه پلیس راه، تصریح کرد: در سه ماهه اول سال ۹۵ به نسبت سال ۹۴، حدود ۴۱ درصد کاهش تصادفات و از نظر تعداد فوتی، ۱۶ درصد کاهش داشته‌ایم که جای امیدواری است.

مدیر کل راه و شهرسازی یکی از مشکلات راه‌ها در جنوب فارس را «مشکل تفکیک حوزه‌ها بین شهرها و نیز در پایان محدوده بعضی شهرها» عنوان کرد و افزود: این مشکلات بیشتر بین شهرداری‌ها و پلیس راه است که امیدوارم با تعامل بیشتر و سازنده، این مسأله برطرف و حوزه‌های راهداری به درستی تفکیک شود.

در پایان این نشست مشترک، مهندس باقری فرد با اهدای لوح‌های سپاس از تلاش‌های فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب و دیگر فرماندهان پلیس راه‌های جنوب استان  تقدیر نمود.

لازم به یادآوری است حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان با هفت اداره (لارستان، گراش، اوز، خنج، جویم، مُهر و لامرد) و وسعت ۲۶۹۶۳ هزار مترمربع از حوزه استحفاضی ۱۶ استان کشور پهناورتر است، به همین منظور ۱۷ اکیپ راهداری با ۱۵۰ راهدار و ۱۳۵ دستگاه ماشین آلات آماده خدمت‌رسانی هستند.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کاهش 16 درصدی تلفات جاده ای در جنوب استان فارس”

  1. شهروند گفت:

    این آمار از کجا میاد ؟چیزی که ما میبینیم و می‌شنویم غیر از این آمار به اصطلاح امیدوارکننده است . جناب آقای رئیس راهداری بیشتر به فکر جوانان مردم باشید که به دلیل جاده های نا امن استان جون خودشون رو از دست میدن. مردم به آن تقدیر خداوند میگن ولی در اصل بی تدبیری آقایون هست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین