یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

دیدار تعدادی از بانوان فعال اجتماعی ـ فرهنگی  با سرپرست فرمانداری ویژه لارستان

در جلسه ای با حضور برخی فعالان اجتماعی لارستان با سرپرست فرمانداری ویژه لارستان برخی مشکلات و مسائل این حوزه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار میلادلارستان در این…

در جلسه ای با حضور برخی فعالان اجتماعی لارستان با سرپرست فرمانداری ویژه لارستان برخی مشکلات و مسائل این حوزه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار میلادلارستان در این جلسه ابتدا منیره جهان بین یکی از فعالان اجتماعی بخشی از مشکلات ،کمبودها،پیشنهادات و راهکارهای لازم درحوزه ی بانوان را به شرح ذیل عنوان نمود:
IMG-20160802-WA0002
ـ افزایش مراکزمشارکت مردم نهاد درحوزه بانوان
ـ ارائه راهکارهای مناسب در رابطه با امور معیشتی بانوان
ـ بها دادن به اوقات فراغت بانوان
ـ ارتقای سلامت بانوان
ـ آگاه سازی فرهنگی
ـ تشکیل کارگروههای مختلف در فرمانداری
ـ راه اندازی کتابخانه های سیارخانواده درسطح شهرستان
ـ افزایش مشاوران تخصصی زنان
ـ همایشهای تخصصی وایجادکارگاههای آموزش خانواده درسطح شهرستان
سپس بقیه خواهران در خصوص موضوعاتی چون خبرنگاری،ورزش وسلامت، هنرهای تجسمی وصنایع دستی، محیط زیست،اعتیادبانوان ،خانواده های آسیب پذیر زندانیان ،اوقات فراغت بانوان،بیکاری دختران جوان فارغ التحصیل و..، مواردی را توضیح داده و مشکلات وموانع موجود را برشمردند و همچنین راهکارها وپیشنهادات لازم را ارائه کردند.
IMG-20160802-WA0003
مسعود راسخی سرپرست فرمانداری ویژه لارستان نیز سپس در سخنانی گفت: دغدغه های مربوط به حوزه های مختلف بانوان وم طالبات عنوان شده قابل درک بوده امـّا جامه ی عمل پوشانیدن به همه ی این مطالبات، به یک برنامه ی زمانبدی میان مدت و بلندمدت نیازدارد.
وی اضافه نمود خوشبختانه یکی ازخواهران فرهنگی که به عنوان کارشناس امور بانوان در فرمانداری انتخاب شده اند، ازاین پس مسائل و موارد مربوطه را پیگیری خواهد کرد و فعلاً هفته ای دو روز به فعالیت در این مرکز متمرکزند.
وی در مورد ساخت پارک بانوان نیزگفت: مقررشده است که قسمتی از پارک شهر محصورشده و در اختیار بانوان قرارگیرد. وی در پایان افزود که  جهت احقاق حق بانوان ،همکاری وتلاش لازم رابه کارببرد.
مسعودشجاعی مسئول اتاق فکر فرمانداری نیز که در جلسه حضورداشت، در مورد تأسیس مؤسسه ی کارآفرینی دانش بنیان فکربرتر که در ارتباط با مشاغل خانگی  بانوان نیز هست، توضیحاتی را ارائه داد
خبرنگار میلاد- عشرت جهاندیده
نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین