جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مریدی:انتخابات انجمنها اسفند ٩٥ برگزار میشود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس طی سخنانی در سومین گفتمان اقتصاد مقاومتی، از برگزاری دومین دوره انتخابات انجمن های فرهنگی و هنری استان در اسفندماه ٩٥ خبر داد. دکتر…

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس طی سخنانی در سومین گفتمان اقتصاد مقاومتی، از برگزاری دومین دوره انتخابات انجمن های فرهنگی و هنری استان در اسفندماه ٩٥ خبر داد. دکتر بهزاد مریدی اظهار داشت: تشکیل انجمن های فرهنگی و هنری که با حضور ٣٥ عضو شهرستان ها اکنون به شکلی تثبیت شده فعالیت می نمایند، حکم بازوانی را دارند که یاری رسان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان هاست.

وی با برشمردن موانع در مسیر راه اندازی و تثبیت انجمن ها تصریح کرد: خوشبختانه با مشارکت شهرستانها مشکلات حل شده و  اینک می توان اذعان کرد که هریک از روسای فرهنگ و ارشاد شهرستان ها دست کم ٥ رئیس انجمن را به عنوان مشاور، همراه و یاری رسان حوزه فرهنگ و هنر در کنار خویش دارد.

وی صرفه جویی حاصل از واگذاری فعالیت ها به انجمن ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: وقتی دولت در اندیشه کوچک سازی بدنه خود است، گریزی نیست که ما راهکارهایی پیدا کنیم تا این روند تسریع شود. از این رو، نیازمند این هستیم که روسای شهرستان ها هم در این مسیر به یاری ما بشتابند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مریدی به تشکیل انجمن آثار و مفاخر هم اشاره کرد و گفت: از آنجا که این انجمن نیز با حضور اساتید آغاز بکار کرده و مراحل ثبت آن دنبال می شود بهترین جایی که نقش شهرستان ها را می توان پررنگ کرد این انجمن است، از این رو اصرار داریم روسای فرهنگ و ارشاد شهرستان ها با شناسایی مفاخری که در قید حیات هستند آنها را دریابند و حتی شده با حضور در منزل ایشان آنها را فراموش نکنند. مبادا که یکی از این شخصیت ها و مفاخر در بستر بیماری باشند و ادارات فرهنگ و ارشاد از این موضوع بی خبر باشند. باید شورای شهر و شهرداری را مکلف به برگزاری بزرگداشت این مفاخر کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین