چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
در آستانه میلاد امام هشتم

پرچم حرم امام رضا(ع) در لار به اهتزاز در می آید

میلاد لارستان: مسئول کمیته هماهنگی ویژه برنامه زیر سایه خورشید در لارستان از اهتزاز پرچم حرم امام رضا(ع) در لار خبر داد.

مسئول کمیته هماهنگی ویژه برنامه زیر سایه خورشید در لارستان از اهتزاز پرچم حرم امام رضا(ع) در لار خبر داد.

مجتبی رحماندوست در مصاحبه با میلاد لارستان؛ با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، اظهار داشت: در آستانه میلاد سراسر نور و برکت امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، لارستان در روز پنجشنبه هفته جاری میزبان خدام حرم رضوی و پرچم متبرک آن امام همام خواهد بود.

وی با برشمردن ویژه برنامه های پیش بینی شده جهت این رخداد معنوی، افزود: مراسم استقبال از کاروان عشق رضوی، هشت صبح روز پنجشنبه توسط مردم ولایتمدار لارستان و مسئولین این شهرستان در صحن و سرای نورانی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) برگزار می شود.

مسئول کمیته هماهنگی ویژه برنامه زیر سایه خورشید در لارستان با اشاره به اینکه پس از مراسم استقبال، برنامه ها آغاز می شود، تصریح کرد: خدام حرم رضوی در این روز با اصناف و بازاریان در قالب برنامه حبیبان الهی در بازار قیصریه دیدار می کنند، عیادت از بیماران در بیمارستان امام رضا(ع)، حضور در زندان و مرکز اصلاح و تربیت لارستان و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

رحماندوست تصریح کرد: حضور در جمع مردم متدین اهل تسنن و تشیع روستای براک و شهر لطیفی تحت عنوان ویژه برنامه آغوش پدرانه از دیگر برنامه هایی است که خادمان امام رضا(ع) در آن شرکت خواهند داشت.

وی یادآور شد: ویژه برنامه اصلی این روز در قالب برنامه جشن بزرگ زیرسایه خورشید در شامگاه روز پنجشنبه در محل میدان بزرگ امام خمینی(ره) است که در این مراسم پرچم متبرک حرم رضوی در حضور مردم به اهتزار در خواهد آمد.

مسئول کمیته هماهنگی ویژه برنامه زیر سایه خورشید در لارستان درخصوص برنامه های پیش بینی شده جهت جشن میلاد امام رضا() در این شب، گفت: اجرای سرود توسط گروه ملی طه لارستان، مسابقه، اهدای کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس و توزیع بسته متبرک رضوی به حاضرین از برنامه های پیش بینی شده در این شب بزرگ و معنوی است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین