چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تنظیم سند توسعه درمان در دانشکده علوم پزشکی لارستان

میلاد لارستان: سند توسعه درمان لارستان در دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی این شهر تنظیم شد.

سند توسعه درمان لارستان در دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی این شهر تنظیم شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ این سند که پس از جمع آوری اطلاعات و آمار از مناطق و شهرهای لارستان تنظیم شده است،تمامی اطلاعات عرصه درمان از نیروی انسانی گرفته تا تعداد تخت های بیمارستانها و تجهیزات را دربر می گیرد و علاوه بر آن حاوی آمار دقیقی از نیازمندیهای منطقه لارستان می باشد. به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، سند توسعه درمان کل شهرستان لار در دانشکده در امر درمان است.

الهام هدایتی مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشکده علوم پزشکی لارستان که مسئولیت تنظیم سند درمان را بر عهده داشته است در این رابطه گفت: در ابتدا دانشگاه علوم پزشکی کرمان اقدام به تنظیم سند درمان کردکه به دلیل راه گشا بودن این سند در  پیشبرد اهداف عرصه درمان تمام دانشگاهها و دانشکده های ایران تنظیم سند درمان را در دستور کار خود قرار دادند.

برای تنظیم این سند در ابتدا به جمع آوری اطلاعات و آمار تعداد نیروی انسانی فعال در این بخش، تخت و تجهیزات بیمارستان های منطقه پرداختیم و بانک اطلاعاتی خود را با درج تمام اطلاعات حتی ثبت میزان مهاجرت بیماران به منطقه لارستان و تعداد ویزیت بیماران سرپایی در بیمارستانها گسترش دادیم.

سپس طبق این اطلاعات تعداد نیروی انسانی مورد نیاز در رشته های پزشکی و پیراپزشکی از متخصص گرفته تا کاردان و کارشناس را برآورد کردیم و پنل برآورد تخت های مورد نیاز بیمارستانها و نیروی انسانی مورد نیاز تا سال ۱۴۰۴شمسی را با حضور قائم مقام دانشکده علوم پزشکی لارستان و قائم مقام معاونت درمان تنظیم کردیم.

انواع مراکز توان بخشی، داروخانه ها، آزمایشگاهها، مراکز پرتو درمانی، توان بخشی و مراکز درمانی دولتی و خصوصی  مورد بررسی قرار گرفته، تعداد تجهیزات موجود و نیازمندیهای آنها برآورد شده و درنهایت تمپلت صورت جلسه پنل پارامترهای تخت و نیروی انسانی تا سال ۱۴۰۴ شمسی نیز به دانشگاه کرمان ارسال شد.

گفتنی است تمام مراحل کار براساس جدول راهنمایی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اختیار دیگر شهرستانها قرارداده شده است انجام شده که شامل استانداردهای کشوری و بین المللی است و آمار را در سطح کشور و بین الملل مورد سنجش قرار می دهد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دانشکده علوم پزشکی لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین