پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
مدیرعامل پست کشور

جهش جدی اقتصادی لارستان با ایجاد زیرساختهای پستی

میلاد لارستان: مدیرعامل پست کشور و معاون وزیر ارتباطات با ابراز خرسندی از فراهم بودن زیرساخت ها در منطقه لارستان برای توسعه خدمات پستی، گفت: می توان با ایجاد زیرساختهای پستی جهش جدی اقتصادی لارستان را فراهم ساخت.

مدیرعامل پست کشور و معاون وزیر ارتباطات با ابراز خرسندی از فراهم بودن زیرساخت ها در منطقه لارستان برای توسعه خدمات پستی، گفت: می توان با ایجاد زیرساختهای پستی جهش جدی اقتصادی لارستان را فراهم ساخت.

به گزارش میلاد لارستان؛ حسین مهری در نشست مشترک با مسئولان پست استان فارس و لارستان با اشاره به اساسنامه جدید شرکت پست کشور و ابلاغ آن از سوی ریاست جمهوری، اظهار داشت: هاب پستی منطقه لارستان از سال ۸۹ مصوب شده که متأسفانه تاکنون عملیاتی نشده است.

وی با قول مساعد درخصوص پیگیری این موضوع و با تأکید به مسئولین شهرستان برای پیگیری مداوم آن، افزود: تجارت الکترونیک و پست لجستیک از مباحث مهمی است که می بایست به صورت منطقه ای، ملی و بین المللی به آن توجه شود.

معاون وزیر ارتباطات با تقاضا از شورای اسلامی شهر، شهرداران، دهیاران و فرماندار شهرستان برای پیگیری بحث جی نف، تصریح کرد: امید می رود با همکاری مسئولان لارستان این مهم محقق شود.

مدیرعامل پست کشور با اشاره به هاب پستی و تأکید بر سرعت نقل و انتقالات بسته های پستی، ادامه داد: برای اجرای این پروژه مهم، نیاز به فضای فیزیکی مناسب، گمرک و همچنین استفاده از ظرفیت پروازهای داخلی و خارجی است.

وی با ابراز امیدواری برای اجرای فاز یک هاب پستی در لارستان، یادآور شد: تحقق این مهم، نیازمند همکاری و همراهی گمرک، مدیرکل فرودگاه و مسئولین ارشد شهرستان لارستان است که اجرایی شدن آن زمینه ارسال مرسولات در منطقه فراهم می شود.

مهری با اشاره به تجارت الکترونیک و پست لجستیک، گفت: برای عملیاتی شدن این طرح، نیاز به هماهنگی شهرکهای صنعتی، جهادکشاورزی، صنعت معدن و تجارت جهت برای بسترسازی تشویق و تحریک بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان برای تبلیغ و صدور کالاهای تولیدی منطقه لارستان در این بخش است.

وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های فوق می تواند باعث ایجاد اشتغال در منطقه لارستان شود، تصریح کرد: با فرآوری کالاها، ارسال اجناس و اخذ هزینه ها در لارستان می توان زمینه رونق اقتصادی را فراهم ساخت.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با ابراز خرسندی از فراهم بودن زیرساخت ها در منطقه لارستان برای توسعه خدمات پستی، گفت: می توان با مشارکت بخش خصوصی جهش جدی اقتصادی منطقه لارستان را فراهم ساخت.

وی با درخواست از فرماندار لارستان برای تشکیل کارگروه ادارات این شهرستان برای تحقق بحث جی نف، ادامه داد: کدملی برای شناسایی افراد و کدپستی برای تعیین مکان اقشار مختلف جامعه بکار گرفته می شود.

مدیرعامل پست کشور با تقاضا از مسئولین شهری و روستایی برای نامگذاری معابر برای ساماندهی آدرس های استاندارد، تصریح کرد: ۵۰ درصد معابر شهری و روستایی کشور بدون پلاک آبی شهرداری است که یکی از الزامات استانداردسازی آدرس هاست.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۳۹ هزار و ۴۳۵ مکان در شهرستانهای لارستان، خنج و گراش به روزرسانی شده است، افزود: لارستان با ۹۶ هزار و ۱۵۰، خنج با ۱۴ هزار و ۴۶۱ و گراش با ۲۸ هزار و ۶۶۴ مکان برداشت اطلاعات شده است.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: الکترونیکی شدن خدمات باعث کاهش وقت، هزینه و روان سازی خدمات خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا دهه فجر امسال جی نف، تجارت الکترونیک و هاب پستی در منطقه لارستان عملیاتی شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ مدیرعامل پست کشور و معاون وزیر ارتباطات در ادامه از شرکت خدمات بار هوایی و ساختمان کارگو فرودگاه بین المللی لارستان، ساختمان جدید گمرک، اداره پست شهرستان و زمین احداث اداره پست لارستان و بازار قیصریه و دهن شیر بازدید کرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین