پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیشرفت فیزیکی 35 درصدی مجتمع اداری شهرستان گراش

میلاد لارستان: مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی مجتمع اداری شهرستان گراش خبر داد.

مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی مجتمع اداری شهرستان گراش خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان مهندس نصرالله شاکری پروژه ساخت مجتمع اداری گراش با زیربنایی بالغ بر ۴ هزار ۵۶۵ مترمربع را از جمله طرح های مهم در شهرستان گراش عنوان کرد .

شاکری  با اشاره به اینکه یکی از سیاست های دولت جلوگیری از پراکندگی ادارات در مرکز شهرستانهاست و این سیاست در شهرستانهای تازه تأسیس بخوبی قابل اجرا می باشد ، افزود : با احداث این ساختمان ۱۶ اداره در مجتمع اداری گراش مستقر خواهند شد و از جمله مزایای این طرح کاهش سطح زیربنای ساختمان ، کاهش هزینه تعمیر ومرمت  ساختمان وتأسیسات، صرفه جویی در مصرف اب ، برق ، گاز ، مخابرات، امکان تأمین پارکینگ مناسب ، صرفه جویی در مصرف سوخت بدلیل عدم نیاز مراجعین به ساختمانهای متعدد پراکنده، سهل بودن ایاب وذهاب پرسنل وارباب رجوع وصرفه جویی در وقت وجلب رضایت مردم بدلیل تسریع در انجام امور خواهد بود .

مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان خاطر نشان کرد : تاکنون این ساختمان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بدلیل عدم تخصیص ۱۰۰ درصد اعتبار ، پروژه دارای مطالبات است .

وی افزود : ساخت سقف طبقه اول به صورت کامل به اتمام رسیده و پیمانکار مربوطه نیز به تعهدات خود طبق قرارداد عمل نموده و امیدواریم مسئولین محترم شهرستان گراش و استان با تامین اعتبار مناسب زمینه تسریع در بهره برداری از آن را فراهم نمایند .

خبرنگار:  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیشرفت فیزیکی 35 درصدی مجتمع اداری شهرستان گراش”

  1. 1 گفت:

    خوبه اما در دوران پست مدرن این اتفاق افتاد و در دوره مدرن این رو رد کردن و ما دوباره داریم کاری رو انجام میدیم که غربیا یکبار اون رو انجام دادن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین