دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کلنگ 11پروژه از 88 پروژه داشکده علوم پزشکی لارستان به زمین زده شد

به مناسبت روز روستا طی مراسمی با حضور حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، رئوفی ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان، خیرین و معتمدین منطقه، رئیسان ادارات و هیئت همراه، کلنگ…

به مناسبت روز روستا طی مراسمی با حضور حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، رئوفی ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان، خیرین و معتمدین منطقه، رئیسان ادارات و هیئت همراه، کلنگ  ۱۱ پروژه از ۸۸ پروژه بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان به زمین خورد.

img_5720

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده عبوم پزشکی لارستان، ۸۸ پروژه بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان طی تفاهم نامه ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان با وزیر بهداشت با مشارکت ۵۰درصد هزینه دولتی و ۵۰در صد مشارکت خیرین در لارستان کلید خورد.

img_5642

در این میان ۱۱پروژه های بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان شامل دو محل اسکان پزشک در روستای کورده ، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی (روزانه) و یک محل اسکان پزشک در روستای بریز ، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی (روزانه) و دو محل اسکان پزشک در روستای شرفویه، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی (شبانه روزی) در روستای بلغان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی (روزانه)، محل اسکان پزشک و خانه بهداشت در روستای هرم می باشد .

img_5705

در ادامه کلنگ زنی پروژه های بهداشتی ، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی (روزانه) هرم نیز افتتاح شد ، قابل ذکر است که هزینه ساخت مرکز خدمات جامع سلامت هرم با هزینه صددرصد خیرین ساخته می شود.

img_5644

گفتنی است نقش خیرین در همراهی برنامه های بهداشتی درمانی دولت بسیار چشم گیر بوده و به عنوان بازوی دولت محسوب می شوند.

 رئوفی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در این مراسم از اهمیت افتتاح این پروژه ها سخن گفت و افزود: به دلیل وسعت منطقه لارستان و طولانی بودن مسیر به مرکز شهرستان و همچنین دور بودن منطقه از مرکز استان باید تمامی تلاش مسئولین منطقه بر این باشد تا از مشکلات پیش روی مردم در زمینه کمبود های حوزه سلامت کم نموده تا مردم به آنچه شایسته هست دست یابند.

img_5709

در این مراسم حسنی فرماندار ویژه لارستان نیز با حضور در این مراسم به  اهمیت و جایگاه روستا و روستائیان در منطقه اشاره کرد و گفت: تلاش مسئولین و خیرین باید به گونه ی ساماندهی شود که  از مشکلات و کمبود های روستائیان کاست تا از مهاجرت بی رویه روستائیان به شهر جلو گیری نمود.

img_5766

 نصری معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز     با بیان توضیحاتی در خصوص مشخصات فیزیکی مراکز جامع سلامت خبر از ساخت و اتمام این پروژه ها تا پایان سال جاری داد و از مسئولین شهرستان خواست در به ثمر نشستن این پروژه ها در کنار دانشکده و خیرین باشند تا هرچه سریعتر این پروژه ها به بهره برداری برسد

photo_2016-10-06_21-58-21

img_5748

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین