پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پیش تولید سریال سیدعبدالحسین لاری به کارگردانی سیروس مقدم آغازشد

پیش تولید سریال «هنگام بیداری»، با تمرکز بر شخصیت آیت‌الله سیدعبدالحسین لاری، به کارگردانی «سیروس مقدم» آغاز شد. موضوع سریال «هنگام بیداری» واقعه تاریخی مقاومت مردم بوشهر و شخصیت آیت…

پیش تولید سریال «هنگام بیداری»، با تمرکز بر شخصیت آیت‌الله سیدعبدالحسین لاری، به کارگردانی «سیروس مقدم» آغاز شد.

موضوع سریال «هنگام بیداری» واقعه تاریخی مقاومت مردم بوشهر و شخصیت آیت الله سید عبدالحسین لاری است که طرح اولیه آن مربوط به سال ۹۰ بوده و فیلمنامه آن نیز پس از چند بار بازنویسی، در حال حاضر به قلم علی طالب آبادی مراحل پایانی نگارش را طی می‌کند.

گفتنی است که سریال «هنگام بیداری» از سریال‌های «الف ویژه» می‌باشد. سریال‌های «الف ویژه» به مجموعه‌هایی اطلاق می‌شود که دکوربندی‌های عظیم داشته و معمولا در شهرک های سینمای تولید می شود و تعداد زیادی مخاطب را مد نظر دارد.

حبیب الله والی نژاد که تهیه کنندگی این سریال را نیز برعهده دارد در رابطه با این سریال می‌گوید: «با عنایت به فاخر بودن این سریال طبیعتا حساسیت هایی برای انتخاب کارگردان وجود داشت که در جمع بندی‌ها به این نتیجه رسیدیم که سیروس مقدم می‌تواند کارگردانی را به نحو مطلوبی به عهده گیرد. چرا که مخاطب شناسی، تعلق خاطر شخصی وی به موضوع مقاومت مردم بوشهر و تجربه و سرعت عمل کارگردان در تولید سریال‌های تلویزیونی از خصوصیات اوست»

لازم به ذکر است که پیش‌تولید سریال ۴۰ قسمتی «هنگام بیداری»، آغاز شده است و عوامل تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشغول بازبینی لوکیشن‌ها می‌باشند. پیش بینی می‌شود این سریال طی یک سال و نیم تولید به اتمام برسد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، پیش از این از چند کارگردان و تهیه کننده به عنوان عوامل ساختن هنگام بیداری نام برده شده بود اما کار تا حال حاضر همچنان متوقف مانده بود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پیش تولید سریال سیدعبدالحسین لاری به کارگردانی سیروس مقدم آغازشد”

  1. محمد گفت:

    متاسفانه چندی پیش بنده شنیدم که ساخت این سریال در دستور کار قرارگرفته .ولی هدف نشون دادن استان بوشهر و دلیرمردان اون هست

  2. لاری گفت:

    می بایست مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد فارس اقای مریدی و جمعی از هنرمندان و مسئولین لارستانی در خصوص تغییر محتوای فیلم رایزنیهایی با مسئولین محترم صداوسیما انجام دهند همینکه اولین حکومت اسلامی به مرکزیت لار تشکیل شده که در این حکومت سکه و تمبر چاپ میشده و چگونگی ورود این شخص از نجف به ایران در این سریال گنجانده بشه ..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین