جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در سامانه "مطالبه از شما پاسخ از مسئولین" بخوانید:

از صحبت با زبان لاری در مدارس تا برخورد با متخلفین شرکت سیمان

در پی ایجاد سامانه پیامکی مطالبه از شما پاسخ از مسئولین توسط میلادلارستان، تعدادی سوال توسط همشهریان مطرح شده که مسئولین را به پاسخ وامی دارد. میلادلارستان به هر حال…

در پی ایجاد سامانه پیامکی مطالبه از شما پاسخ از مسئولین توسط میلادلارستان، تعدادی سوال توسط همشهریان مطرح شده که مسئولین را به پاسخ وامی دارد. میلادلارستان به هر حال در حد وظیفه خود مسئولین را به پاسخگویی دعوت نموده(حتی اگر پاسخ قانع کننده نیز وجود نداشته باشد نفس پاسخگویی بایستی ایجاد گردد) و از فرماندار محترم نیز درخواست می نماید تا این مهم را در بین مسئولین ادارات رواج دهند….
۱) چرا گمرک لار واردات ندارد؟تا کی بایدمردم منطقه محتاج گمرکات دیگر باشند. لطفا برای گرفتن این امتیاز پیگیری کنید.(قابل توجه رئیس اداره گمرک، فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم)

۲) رئیس محترم اداره آموزش و پرورش لارستان؛  چرا صحبت با زبان مادری لاری در مدارس ممنوع است؟در شرایطی که۹۹درصد معلمان وشاگردان لاری هستند.زبان لاری یکی از قدیمیترین زبانهای ایران است.شما در از بین بردن این زبان و یا باقی ماندن آن مسئول هستید. لطفا پاسخ قانع کننده بدهید.لطفا نگویید این قانون است ویا دستور از بالاست.قانون را میشود عوض کرد اما تاریخ وتمدن وگویش را نمیشود از نوع ساخت.(قابل توجه رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان)

۳) با متخلفین کارخانه سیمان برخورد کنید.حق سهامداران وکارگران را بگیرید.چگونه است که شخصی در آنجا حقوق ۲۰میلیونی میگیرد ولی مصوب میکنند۴۰کارگر که حقوف ۱میلیونی میگیرند اخراج شوند. (قابل توجه فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم و مسئولین شرکت سیمان)
۴) طرحی را تصویب کنید که در آن خانواده ها به اعضای تولد هر نوزاد درختی بکارند ونام فرزند خود رابر آن نهند.فرهنگ درختکاری را فقط به روز درختکاری واگذار نکنید. (قابل توجه شورای شهر و شهرداری لار)
۵)  چرا باوجود بحران منابع آبی اینهمه بی پروا آب را در فضای سبز شهر هدر میدهید.بارها مشاهده شده که آب در سطح خیابان جاریست.چرا برای تمیز کاری آب نما چهار راه باقرپوریان آب موجود در آن در جدول ریخته وهدر میدهند. (قابل توجه شهرداری لار)
نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین