جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دانشگاه آزاد اوز بیش از 16 هکتار مساحت دارد

میلاد لارستان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز، گفت: ساختمان دانشگاه در زمینی به مساحت ۱۶هکتار و ۵۵۰۰متر مربع زیربنا در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال ساخته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز، گفت: ساختمان دانشگاه در زمینی به مساحت ۱۶هکتار و ۵۵۰۰متر مربع زیربنا در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال ساخته شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی اوز، از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید كرد.

فرماندار ویژه لارستان همچنین با عبدالعزیز خضری رییس دانشگاه، تعدادی ازاعضاي هیئت امنا، کارمندان، اساتید و دانشجویان دیدار و در نشستی به بررسی مسائل و مشکلات این دانشگاه پرداخت.

در این نشست عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز ضمن تشکر از حضور فرماندار در سخنانی اظهار داشت: ساختمان دانشگاه در زمینی به مساحت ۱۶هکتار و ۵۵۰۰متر مربع زیربنا در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند؛اظهار داشت: در این دانشگاه هم اکنون ۳۲۰ دانشجو، در ۸ رشته  کاردانی و کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی کوتاه از خدمات ارزنده رییس دانشگاه و اعضاي هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی اوز تقدیر و تشکر نمود.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین