شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیگیری مشکل قطعی آب در روستای بریز

میلاد لارستان: مشکل قطعی آب روستای بریز تا روز چهارشنبه برطرف می شود.

مشکل قطعی آب روستای بریز تا روز چهارشنبه برطرف می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پی دریافت نامه ای از طرف اهالی روستای بریز جهت پاسخگویی اداره آبفا و فرماندار لارستان مبنی بر قطعی چند روزه آب در این روستا خبرنگار ما پیگیر موضوع شد.

در این نامه خطاب به معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان آمده است:

با اهدای سلام و تهییت، احتراما به استحضار می رساند روستای بریز از مورخ ۲۸ مهرماه ۹۵ به دلیل خرابی و سوختن پمپ منبع آب با مشکل تهیه آب روبه رو شده است.

مسولین  روستا به اداره آبفا شهرستان لارستان مراجعه و تقاضای رسیدگی حل این مشکل نموده انداما متاسفانه مسولین این اداره جهت برطرف نمودن این مشکل تا کنون  اقدامی ننموده اند و این امر باعث شده اهالی روستا جهت تامین آب مصرفی خود اقدام به خرید بشکه ای آب نموده اند که این موضوع باعث تعجب بسیاری از مسافرین و زائران و رهگذران این روستا شده است.

لذا اهالی روستا از آن مقام محترم خواستار رسیدگی و حل این موضوع را داریم.

خبرنگار میلاد لارستان برای پیگیری این موضوع به اداره آبفای روستایی مراجعه و در گفت و گو با ابراهیمی مسئول بهره برداری و امور اجرایی اداره آبفا روستایی لار، اظهار داشت:  پمپ آب روستای بریز بدلیل فرسودگی و کهنه بودن از کار افتاده است و دلیل تاخیر در تعویض آن کمبود نقدینگی و دور بودن شرکت تولیدکننده پمپ که باید از تهران این قطعه تامین شود، می باشد.

وی افزود: هزینه خرید و نصب این قطعه بالغ بر ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که امید می رود تا روز چهارشنبه  هفته جاری برابر با پنجم آبان ماه تعمیرات لازم صورت گیرد و مشکل قطعی آب در روستای بریز رفع شود.

خبرنگار: حسین داوری

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین