جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

توصیه های فرماندار ویژه لارستان به رئیس جدید هلال احمر

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در آیین معارفه رئیس جدید هلال احمر لارستان گفت: تغییرات مثبت می تواند موجبات شتاب گیری فرایند توسعه در شهرستان باشد. به گزارش میلادلارستان…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در آیین معارفه رئیس جدید هلال احمر لارستان گفت: تغییرات مثبت می تواند موجبات شتاب گیری فرایند توسعه در شهرستان باشد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی اظهار داشت: این جابجایی ها و تغییر یک مدیر اداره بخاطر این است که یک حرکت و شتاب بیشتری در کارها و برنامه ها صورت بگیرد  و این فعالیت ها می بایست همراه  با ایده و فکر نو و تکمیل کننده برنامه های قبلی سازمان  باشد.

وی از رییس جدید هلال احمر لارستان خواست با توجه به گستردگی منطقه لارستان، انسجام بیشتر درون سازمانی  خود را تقویت نموده و در جهت جذب داوطلبان مردمی و آموزش امداد و نجات به آنها تلاش نماید، تا هلال احمر لارستان برای مواقع ضروری و حساس یک آمادگی کامل و صد در صدی داشته باشد.

فرماندار ویژه لارستان گفت: خیلی از ادارات در روزهای عادی و تا مشکلی پیش نیاید به چشم نمی آیند، یکی از این ادارات هلال احمر است که در موقع پیش آمدن مشکل و حوادث دیده می شود و سریعا  به کمک هم نوعان خود می آیند و در این موقع کارها و فعالیت هایشان ملموس تر است که بایستی قدردان این عزیزان باشیم.

حسنی خطاب به رییس جدید،کارکنان، امدادگران و اعضای شورای اجرایی هلال احمر لارستان گفت: آمادگی ها و فعالیت های خود را به روز نمایید و در چارچوب دستورالعمل های قانونی در جهت آمادگی بیشتر هلال احمر، همت و تلاش مضاعف کنید.

وی ادامه داد: انشااله در بازدیدی که از هلال احمر شهرستان بعمل خواهد آمد، در جهت شناخت عملکرد، پتانسیل ها و توانمندی های این جمعیت آشنا خواهم شد و پیگیر های لازم در خصوص نیازمندیهای این مرکز هم انجام خواهم داد و با هماهنگی هر چه بیشتر،هم نقاط قوت را تقویت و هم نقاط ضعف را مرتفع می نماییم.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: فعالیت ها و کار اداری ما یک شروع و یک پایانی دارد و در کل همه ی این پست و ریاست ها خیلی زود خواهد گذشت، مهم آن است که در این مدتی که دارای پست و مقام بوده ایم، چقدر مثمر ثمر و تاثیر گذار برای مردم بوده ایم.

وی تاکید کرد: مسئولین می بایست منشاء اثر و منشاء کارهای خوب و نیک برای مردم باشند و این را وظیفه خود بدانند چرا که اگر این مهم اتفاق افتاد و منشاء اثر بودیم یقینا سالیان سال این نام نیک بعنوان یک یادگاری خوب در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

حسنی اظهار داشت: مدیر یک اداره بایستی تحول گرا، دارای تحرک و منشاء فعالیت های بیشتر برای شهر و مردم باشد، چرا که اگر مردم از دست ما مسئولین راضی باشند مطمئنا خداوند هم راضی خواهد بود.

وی در پایان سخنانش از محسن زمانی رییس سابق هلال احمر لارستان تشکر و قدردانی نمود و برای حمید رضا رشیدی رییس جدید این جمعیت هم آرزوی موفقیت کرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توصیه های فرماندار ویژه لارستان به رئیس جدید هلال احمر”

  1. ak گفت:

    چرا انتقال خون لارستان نزدیک به یکماه میشود که رییس ندارد وتوسط سرپرست جهرم اداره میشود.کسی جواب دهد،لطفا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین