پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
رئیس اسبق صدا و سیمای کشور در لارستان

آیت الله موسوی لاری(ره) افتخار جهان اسلام است/عدم مدیریت فضای مجازی توسط مسئولین

میلاد لارستان: رئیس پیشین صدا و سیمای کشور تألیفات آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره) در زمینه معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و جذب جوانان سایر کشور به دین مبین اسلام از جمله فعالیتهای فرهنگی ریشه ای دانست و افزود: آن عالم بزرگ افتخار لارستان، ایران و جهان اسلام است.

رئیس پیشین صدا و سیمای کشور تألیفات آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره) در زمینه معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و جذب جوانان سایر کشور به دین مبین اسلام از جمله فعالیتهای فرهنگی ریشه ای دانست و افزود: آن عالم بزرگ افتخار لارستان، ایران و جهان اسلام است.

به گزارش میلاد لارستان، تجمع بزرگ مدافعان حرم پنجم آذرماه همزمان با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با حضور پرشور بسیجیان، پاسداران، امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیمای کشور در سخنانی با اشاره به سابقه تاریخی، فرهنگی، انقلابی و دینی درخشان منطقه لارستان بزرگ، اظهار داشت: حضرت امام(ره) با تأسیس بسیج به جوانها بها دادند و آنها را در سرنوشت کشور سهیم کردند.

وی با بیان اینکه بسیج یک سبک زندگی است، افزود: بسیج در دو واژه مقاومت و اخلاص خلاصه شده است و همین باعث شده تا بسیجیان برای همه مدعیان الگو باشند.

رئیس پیشین رسانه ملی با اشاره به اینکه در عصر حاضر کشورهای جهان به دوسته تقسیم شده اند که یا در جریان استکبار با سردمداری امریکا قرار دارند و در روبروی آن هم دنیای مقاومت قرار دارد، تصریح کرد: همه آحاد مردم دنیا از هر اندیشه، سلیقه، قوم و مذهبی به سرعت در حال مجذوب دنیای مقاومت هستند.

وی با تأکید به اثربخشی فعالیت های نیروهای بسیج، خاطر نشان کرد: عملکرد نیروهای بسیج بگونه ای است که دنیا را تغییر می دهد و تمام سرمایه گذاری های شیطانی مستکبران را بر باد می دهد.

ضرغامی با برشمردن تلاش دشمنان در عرصه ماهواره و فضاهای مجازی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، یادآور شد: به لحاظ پوشش شبکه های ماهواره ای، منطقه ای که کشور ایران را تحت پوشش دارد، در هیچ کجای دنیا اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه شبکه های مبتذل ایجاد شده توسط دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر حرکت انقلاب اسلامی و جوانان ایرانی است، گفت: دشمنان با تأثیرپذیری از حادثه تلخ شکست مسلمانان در «اُندولس» درصدد هستند که بار دیگر آن را با ابزار فضای مجازی و ماهواره ها برعلیه مسلمانان بکار گیرند.

رئیس پیشین صدا و سیمای کشور با ابراز تأسف از افزایش نامحدود پهنای باند و عدم مدیریت فضای مجازی توسط مسئولین مربوطه، گفت: در همه جای دنیا مدیریت فضای مجازی وجود دارد.

وی با ابراز خرسندی از استقبال باشکوه و گسترده مردم ایران اسلامی جهت شرکت در پیاده روی میلیونی اربعین حسینی، تصریح کرد: خوشبختانه با لطف خدا و بصیرت مردم برنامه ریزی دشمنان در فضای مجازی، جوسازی عناصر سیاسی ضدانقلاب و هجمه های فراوان وهابیت و شیعه انگلیسی بی اثر شده است.

ضرغامی تألیفات آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره) در زمینه معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و جذب جوانان سایر کشور به دین مبین اسلام از جمله فعالیتهای فرهنگی ریشه ای دانست و افزود: آن عالم بزرگ افتخار لارستان، ایران و جهان اسلام است.

وی با اشاره به اعترافات مقامات بلندپایه آمریکایی در حمایت از فتنه ۸۸ و تلاش برای سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی ایران، گفت: آمریکایی ها برخلاف ادعای خود درخصوص آزادی بیان و حقوق بشر ۲۶ ماهواره ایران را برخلاف قانون و تعهدات بین المللی از روی فضا حذف کردند.

رئیس پیشین صدا و سیمای کشور خطاب به جوانان فعال در فضای مجازی، تصریح کرد: مجموعه عملیات روانی و جنگ تبلیغاتی دشمنان مبتنی بر ارائه اطلاعات نادرست و دروغ و تحلیل های عوام فریبانه جهت ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین