شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

متن پیام دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری لارستان به دانشجویان

سرپرست مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری لارستان در پیامی روز دانشجو را به دانشجویان و رهپویان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت. متن…

سرپرست مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری لارستان در پیامی روز دانشجو را به دانشجویان و رهپویان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت. متن پیام فرزاد قناعت پور به شرح زیر است:

شهید بهشتی جایی  گفته است: « دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود» که یعنی، جامعه ای را خواب فراخواهد گرفت.

احترام و اعتقاد به حضور و بینش نسل جوان نتیجه ای جز پویایی و تحرک جامعه نخواهد داشت و این باور، نه الزام که ضرورت عصر است، نه شعار که شعور زمانه است. آنکه از این معرفت فاصله دارد نقشی در زمان و زمانه ندارد و گوشی که بر این صدای معاصریت بسته باشد بی شک، در مانده ای است که تاریخ تحولات بشری اورا فراموش خواهد کرد.

حفظ عزت و استقلال و برساختن چهره ای درخشان و قدرتمند از ایران عزیز  در زمانه ای که عصر، مقتضیات دیگری یافته است و شتاب تحولات به فزونی است تنها با تکیه بر بینش جوان و چابکی اش، با تکیه بر علم و دانش و فناوری در کنار تجربیات تاریخی محقق خواهد شد. امید که همه ی ما و همه ی مدیران و مسولان، پاسدار و مجریان شایسته ای بر تحقق این باور باشیم.

روز دانشجو و هفته ی پژوهش و فناوری را به دانشجویان، جوانان و همه ی فعالین عرصه ها ی علمی، فرهنگی و اجتماعی منطقه که دلی در گرو آبادانی این آب و خاک و چشمانی در تماشای روزهای روشن اش دارند تبریک می گویم.

فرزاد قناعت پور
سرپرست مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان
دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین