جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بررسی روند پیشرفت پروژه مسکن 70 میلیارد ریالی جویم

میلاد لارستان: طی جلسه ای روند پیشرفت ۱۰۰ واحد مسکونی شهر جویم که به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در حال است، مورد بررسی قرار گرفت.

طی جلسه ای روند پیشرفت ۱۰۰ واحد مسکونی شهر جویم که به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در حال است، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان؛ طی جلسه ای به منظور بررسی پیشرفت پروژه مسکن غدیر (مسکن ارزان قیمت) باحضور حبیب قاسمی شهردار جویم، شورای شهر، پیمانکار و جمعی از مالکین در محل سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

در این جلسه محمدجواد اصلاحاتی مهندس و پیمانکار این پروژه خلاصه ای از روند پیشرفت این پروژه را بیان کرد و مالکین را به همکاری و همفکری فراخواند تا با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات سهمی در اجرای هرچه بهتر این پروژه داشته باشند.

در ادامه شهردار جویم در سخنانی با بیان اینکه طی این مدت شهرداری، شورا و همچنین پیمانکار با جدیت تمام امورات پروژه را پیگیری کرده اند، گفت: مکاتباتی نیز با ادارات شهرستان و استان در خصوص مراحل قانونی و ساختمانی داشته و دارد تا این پروژه  عظیم و منحصر به فرد زودتر و‌با کیفیت بهتر به بهره برداری برسد.

به گزارش میلاد لارستان؛ عملیات ساخت پروژه مسکونی غدیر با مشارکت و همکاری شهرداری، شورای شهر و بخش خصوصی از  شهریور ماه سال ۹۴ در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال آغاز شده و شامل۱۰۰ واحد است که ۲۰ واحد آن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و دو واحد نیز به بهزیستی تعلق دارد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین