شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اتصال خنج به فیروز آباد،جم و عسلویه سرعت میگیرد

رییس اداره راه وشهرسازی خنج، محور باغان – کورده را زمینه ساز اتصال شهرستان خنج به محور فیروز آباد ، جم و عسلویه دانست.

رییس اداره راه وشهرسازی خنج در بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه فارس از محورهای مواصلاتی خنج،  محور باغان – کورده را یکی از اولویت های اداره راه وشهرسازی خنج دانست و افزود: این محور زمینه ساز اتصال شهرستان خنج به محور فیروز آباد ، جم و عسلویه خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس سلحشوری معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان فارس به اتفاق پرویز حیدری رییس اداره راه وشهرسازی خنج و هاشمی بخشدار محمله از محور راه روستایی باغان – کورده بازدید کرد .

photo_2017-01-01_18-27-41

رییس اداره راه وشهرسازی خنج  اظهار داشت: در بازدید بهسازی و ایمن سازی قطعه اول که به طول ۱۲ کیلومتر توسط اداره کل راه وشهرسازی لارستان در حال انجام است ، مورد بررسی قرار گرفت. وی تصریح کرد: معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه  فارس همچنین در جریان پیشرفت پروژه  تقاطع باغان به سمت کورده (به طول ۷۶ کیلومتر) و عملیات بهسازی آن  نیز قرار گرفت.

photo_2017-01-01_18-27-45رییس اداره راه وشهرسازی خنج محور باغان – کورده را یکی از اولویت های اداره راه وشهرسازی خنج دانست و افزود: با اجرای عملیات تعریض ابنیه فنی و رفع نقاط پر حادثه کاهش سوانح رانندگی و کاهش طول مسیر را در پی خواهیم داشت و این محور زمینه ساز اتصال شهرستان خنج به محور فیروز آباد ، جم و عسلویه خواهد شد .

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین