سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز اکران جشنواره هفتم عمار در گراش؛ اکران120فیلم در جشنواره ششم

دبیر ستاد جشنواره فیلم عمار گراش گفت: این شهرستان با اکران بیش از ۱۲۰ فیلم از جمله فعال ترین شهرستانها درجشنواره ششم عمار بوده و توانست به عنوان منطقه فعال جشنواره دست یابد.

دبیر ستاد جشنواره فیلم عمار گراش گفت: این شهرستان با اکران بیش از ۱۲۰  فیلم از جمله فعال ترین شهرستانها درجشنواره ششم عمار بوده و توانست به عنوان منطقه فعال جشنواره دست یابد.

به گزارش خبرنگار میلادلارستان  هفتمین جشنواره فیلم عمار همزمان با سراسر کشور  در گراش نیز آغاز کار کرد. عبدالمهدی قنبری دبیر ستاد جشنواره فیلم عمار گراش اظهارکرد: شهرستان گراش با اکران بیش از ۱۲۰  فیلم در نقاط مختلف شهری وروستایی  از جمله فعال ترین شهرستانها درجشنواره ششم بوده و توانست به عنوان منطقه فعال جشنواره دست یابد.

وی به اکران فیلم برای مهاجرین افغانی نیز برای نخستین بار در گراش اشاره نموده و افزود: باز خورد رسانه ای این ابتکار ستاد جشنواره فیلم عمار گراش الگویی برای سایر نقاط کشور شد.

قنبری، شور انقلابی، فرهنگی وفعالیتهای کمی وکیفی را در گراش و برخی شهرستانهای فعال، موجب ایجاد روحیه اعتماد به نفس در مناطق و شهرهای دور از مرکز عنوان نمود  و با تبیین اهداف  جشنواره عمار اظهارکرد: هفتمین جشنواره بر استفاده از اکران کننده های جدید و ارتقاء کیفی اهتمام ورزیده است .

به گفته دبیر جشنواره فیلم عمار گراش اکران فیلم عمار در مرکز شهرستان و نیز بخشها تا بیست ویکم بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 گراش –قاسم ایزدیان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین